M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 08

Baby Steps 2nd Season - Ep 08



خب خب، کار به جایی رسید که حتی خود میاگاوا هم اقرار به این کرد که ماروئو بهتر از اونه ولی هدفی که داشت و آینده ی ورزشی ای که به چشم می دید باعث میشد به تلاش خودش ادامه بده و به باخت تمایلی نداشته باشه. والیِ محکم و ضربات یک دستی میاگاوا سلاح های خوبی واسش بودند ولی نه در حدی که بتونه ماروئوی فوق العاده خوش فکر و تمرین دیده در آمریکا رو شکست بده. هرچند تمرین آمریکا مدت خیلی کوتاهی بود ولی ماروئو درس های خوبی رو از اونجا گرفت. اینجا و تو این مسابقه هم ماروئو با آنالیزهای بسیار خوب خودش حرکات و تفکرات میاگاوا رو پیش بینی می کرد و اکثراً به شکل خوبی اینکارو می کرد. فرضاً راهی که برای مقابله با والیِ محکم کنار تور میاگاوا در پیش گرفت، خیلی موثر واقع شد و حمله کردن به سمت پاهای میاگاوا امکان والی محکم زدن اونو ازش گرفت و خنثی شد. در ادامه هم با با این خنثی سازی و ایده دادن در مورد چطور حمله کردن تونست بهتر برتری رو به دست بگیره.

از طرف دیگه با وضعیت بریک های بازی و اینکه ماروئو تونسته بود جلو بیافته، با ذهن و خیال راحت تری به بازی ادامه می داد، انسجام بیشتری داشت و خیلی خوب می تونست بررسی هاش رو به تکامل برسونه. حقیقت اینه که هر چقدر هم که به اسم، "یک رتبه سومی" ترسناک به نظر میرسید و فکر می کردیم میاگاوا می تونه حریف قدرتمندی واسه ماروئو باشه ولی اینطور نشد و خیلی راحت تر از انتظاراتمون شکست خورد. این نشون میده که ماروئو باید با حریف های قدرتری دست و پنجه نرم کنه و فکر کنم تو ادامه همین تورنمنت و تورنمنت کانتو چنین اتفاقاتی بیافته. مطمئن نیستم کی به مسابقات سراسری می رسیم ولی تصورم اینه که کمی درون نیمه دوم این اتفاق بیافته و انتهای فصل دوم با پایان یافتن مسابقات سراسری همراه باشه.

بهرحال اپیزود مسابقه ماروئو و میگاوا رو به پایان رسوند .. میاگاوا شکست خورد، اشک ریخت و به آغوش اوبایاشی سنپای رفت و از صحنه محو شد. پیش نمایش لحظات باحالی رو نشون داد. ظاهراً قراره نات چان با ماروئو مسابقه بده که مطمئناً یک مسابقه خیلی خیلی جالب میشه و کشش خوبی واسه من داره.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- حالت نمایش زدن ضربات به سمت پای میاگاو برای فرار از والیِ محکم :



- میاگاوای چایی به دست .. در حال تفکر :



- شکار صحنه سرو زنی :



- و اشک های میاگاوا :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد