M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 09

Baby Steps 2nd Season - Ep 09




بعد از عبور کردن از سد میاگاوا، ماروئو 3 بازی دیگه رو هم برنده شد و به فینال رسید؛ سه بازی ای که به سرعت از کنارشون عبور کردیم و نکته قابل اشاره ای نداشتند و خب، مهم همین رسیدن به آرایا بود. آرایایی که مشخصاً عوض شده و اون آدم سال قبل نیست .. به نظر میرسه به اعصاب خودش مسلطه و نقطه ضعف شروع بد ابتدای بازی خودش رو رفع کرده .. حداقل از حرف ها و اتفاقاتی که افتاد، اینجور به نظر میرسید. مسلماً آرایا برای حرفه ای شدن به رفع این دو ضعف نیاز داشت و حالا با انجام این کار تونسته قدم بزرگی رو برای رسیدن به رده حرفه ای برداره. از طرف دیگه فلش بک هایی از باشگاه سخت گیر آرایا دیدیم و اینکه چطور در مقابل باقی بازیکنان از لحاظ جسمی برتری خیلی خوبی داشت و تونسته بود نفر اول باشگاه باشه .. این فلش بک های کمک خیلی خوبی به ما می کنه که بتونیم مسابقه رو از زاویه دید آرایا هم به چشم ببینیم و احساس اونو در حین مسابقه بهتر درک کنیم. بهرحال مقدمه سازی و همه چیز در مورد مسابقه آرایا و ماروئو به زیبایی به تصویر کشیده شد و من که خیلی اپیزود رو دوست داشتم.

بخشی از دوست داشتن اپیزود برای من به مسابقه ناتسو و ماروئو برمی گرده که خیلی مشتاق دیدنش بودم و با اینکه تمرکز خیلی بالایی روی مبارزه شون نداشتیم ولی وقتی لبخند ناتسو رو در حین بازی با ای چان می دیدم و کری هایی که قبل از بازی برای هم می خوندن رو به نظاره نشستم، حس خیلی خوبی مابین بازیشون پیدا کردم و فکر می کنم اتفاق خیلی خوبی بود. یه جورایی حس می کردم ناتسو قوی تر از اینها ظاهر بشه ولی استایل بازی عجیبش دیدنی بود .. حسی بازی کردن و کاملاً خلاف انتظارات ماروئو پیش رفتن باعث شد که ماروئو هم دست به تغییراتی بزنه و به دنبال حسی بازی کردن باشه. در نهایت ماروئو برد و ناتسو هم با اینکه باخت، اصلاً ناراحت نبود و برعکس، می خندید.

حالا دیگه وقت فینال کاناگاواست و باید ببینیم ماروئو چطور از پس این دیوار عظیم و وحشتناک بر میاد. آرایا حریف ساده ای برای شکست دادن نیست و ماروئو با اینکه پیشرفت زیادی کرده، ممکنه در مقابل قدرت و سرعت فوق العاده آرایا کم بیاره. با مطرح بودن این موضوع که ماروئو به مسابقات کانتو راه پیدا کرده و دیگه نیازی به برد نداره، شاید احتمال باختش وجود داشته باشه و اونقدرها مسئله دور از انتظاری نباشه. باخت در این فینال می تونه ماروئو رو بهتر از قبل کنه و بیشتر به تفکر بهتر شدن فرو بره. بهرحال باید منتظر بمونیم و ببینیم چه اتفاقاتی می افته و کدوم برنده میشند.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- تا اینجا ، مربی آئویی حامی خیلی خوبی واسه ای چان بوده. آوردنش برای تمرین ای چان تصمیم درستی بود :



- لحظه اعلام مسابقه ماروئو با نات چان :



- حمایت تمام و کمال باشگاه از آرایا نکته حاشیه ای و جالبی بود :



- و صحنه ورود به زمین و روبرو شدن با هم :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد