M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 10

Baby Steps 2nd Season - Ep 10



ست اول بازی ماروئو با آرایا رو در کنار هم گذروندیم و دیدیم که ماروئو چقدر خوب تونست مقاومت کنه. در کنار مقاومت کردن اولیه ش تونست نقطه ضعف های سال قبل آرایا رو از روی لیست جدیدش خط بزنه و به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف های امسالش باشه. ست اول رو آرایا برد ولی به نظر میرسه ست دوم، ست بهتری برای ماروئو باشه. حالا دیگه آنالیزهای زیادی روی بک هند ها و فورهند ها انجام داده و می دونه که آرایا چپ دسته. من فکر می کنم آئویی یا میورا به عنوان مربی ماروئو باید این موضوع چپ دست بودن آرایا رو بهش گوشزد می کردند و وقتی این چنین از اهمیت چپ دست بودن بازیکنای تنیس صحبت میشه، کنجکاوم میشم که بدونم چرا زودتر ماروئو ازش با خبر نشده؟! بهرحال بلاخره و حالا تو میدون بازی مجبوره خودش رو وفق بده و راه چاره ای برای غلبه کردن به آرایای چپ دست پیدا کنه.

بازی خیلی گرم بود .. پر از آنالیز و پر از صحنه های ریز و جالب انگیز؛ لحظات بررسی کردن انواع ضربات در هر پوینت مثل همیشه دیدنیه. اینکه ماروئو برای انجام هر حرکتی تفکری داره و بدون فکر عمل نمی کنه، یه نقطه قوت عالی برای شخصیت و نوع تنیس بازی کردنشه. اینجور که به نظر میرسه آرایا تونسته به اعصاب خودش مسلط بشه و دیگه مثل قبل عصبانی نمیشه ولی در عوض نعره می کشه و بعد از گرفتن هر امتیاز داد و بیدادش به هوا میره! پس یه ذره ای شخصیت قدیمی خودش رو در وجودش داره و بعید نیست با خوب عمل کردن ماروئو، آرایا دوباره از لحاظ روحی بهم بریزه و قاطی کنه. اما از طرف دیگه ماروئو با خونسردی همراه با کمی استرس استراتژی هاشو می چینه، دفترچه ذهنی خودش رو خط خطی می کنه و مسابقه رو ادامه میده. وقتی چنین وضعیتی رو می بینم، حس می کنم ماروئو می تونه برنده میدان باشه و درصد احتمال بردی که به بردن ماروئو می دادم، افزایش پیدا کرده.

روی هم رفته، اپیزود خوبی رو شاهد بودیم؛ آنالیزهای ضربات چپ دست و راست تنیسورها خیلی به دلم نشست و با اینکه یه ذره داشت وارد فضای گیج کننده میشد ولی میشه گفت تمام محتوای اپیزود رو با دقت نسبتاً خوب میشه درک کرد. امیدوارم اپیزود بعد هم به جذابیت این اپیزود باشه و پایان بندی مسابقه به اندازه کافی باحال باشه.



صحنه‌هایی از اپیزود :

- این ضربات آرایا واقعاً وحشتناک به نظر میرسن :



- تیم آنالیز کنار زمین خیلی عالیه :



- دو شات متفاوت از چهره برنده و بازنده ست اول :



++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد