M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 14

Baby Steps 2nd Season - Ep 14



[این فصل بخاطر گرفتاری هایی که تو طول هفته دارم، همیشه نوشتن در مورد این انیمه رو به آخر هفته و روز جمعه موکول می کردم ولی این هفته اونقـــــــــــدر اپیزود خوبی داشتیم که هنوز هم بابتش هیجان زده ـم و واقعاً دوست دارم همین الان دوباره برم و اپیزود رو نگاه کنم. پس اینبار شاید استثنائاً نقد اپیزودیکم رو به روز پخش میرسونم.]

وای .. خدای بزرگ .. ! مگه صحنه عاشقانه بهتر از این هم میشه؟! عالی بود .. انتظاراتم در این حد کشش پیدا نمیکرد. میدونستم که با انیمه ای متفاوت روبرو هستم و همیشه بهم ثابت شده بود که صحنه های خاصی رو در فضای این انیمه می بینم ولی تصور می کردم اگه قراره رابطه عاشقانه ای شکل بگیره، خیلی ساده تر از این حرفا شکل می گیره. آخه هر چی نباشه، با یک انیمه ورزشی طرفیم! ولی Baby Steps با اینکه ورزشیه، با اینکه تو حالت معمولی از هر 400 دیالوگش، 300 تاش تاکتیکیه ، با اینکه به نظر نمیرسه جنبه عاشقانه ش بتونه به جنبه ورزشی ش برسه، با یک اپیزود ثابت کرد که نه، اینجوریا هم نیست و حتی سازندگان انیمه، استودیو تو لحظه اعتراف عشقی کمی ولخرجی کردن و روی چهره ها بهتر کار کردن .. ناتسو رو خوشگل تر کردن و نازتر از همیشه چهره ش رو دیدیم و اونوقت کنار موج های دریا لحظه اصلی از راه رسید.

لحظه ای که ماروئو با خودش کلنجار می رفت و می خواست روی اعتراف کردن یا نکردن خودش تصمیم بگیره و هرچند بعد با جملاتی مثل "ممنون که هوای منو داری" شروع کرد ولی مشخصاً حس و حال عاشقانه ای تو وجود ماروئو بود و ناتسو .. تو چقدر رک و بامزه احساس خودت رو به زبون آوردی .. .. خیلی صحنه رو دوست داشتم. حتی ناتسو، با اینکه معلوم بود خودش رو آماده کرده بود، با گفتن جملات "باهام قرار بذار" از خجالت سرخ شد و فضا رو دیدنی تر کرد .. منو میگید؟ لبخند گنده ای روی لبام بود .. نمی تونستم ازش دست بکشم و همینجور خیره به تته پته های ماروئو مونده بودم.

تو این جو سخته که برگردم و به فضای تاکتیکی و روند پیشروی مسابقات بپردازم ولی خیلی خلاصه وار ... مسابقات کانتو تو یه فضای باحال برگزار میشه و حریف های اول و دوم ماروئو رو شناختیم .. به چهره! حریف دوم، ایده کمی خطری میزنه و ظاهراً و اینجور که پیشنمایش نشون میداد، قراره به مسابقه ش با ماروئو دیر برسه. باید ببینیم این دیر رسیدن چه سناریویی رو پیش می کشه. از طرف دیگه یه سری نکات تقویتی در مورد وارد شدن به فضای مسابقه هم داشتیم .. مثل سه ساعت گذشتن از زمان صبحانه و گرم کردن کامل قبل از بازی. و ... فایده نداره .. بذاریــــد من برم و دوباره صحنه لب دریا رو تماشا کنم ...


صحنه‌هایی از اپیزود
(یا صحنه هایی از یکی از بی نقص ترین صحنه های عاشقانه انیمه ای!) :


- جدال منطق و غریزه ... اینجا هم درگیرن؟



- چهره نات چان قبل از زدن حرفش فوق العاده بود :





- و خجالتی شدن هر دوشون بعد از اعتراف نات چان .. :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد