M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 15

Baby Steps 2nd Season - Ep 15



و به این میگن یک آماده سازی مهیج!

واقعاً با این اپیزود و اتفاقاتی که درش افتاد، جو رو برای دیدن یک مسابقه فوق العاده آماده کردیم. شناخت ما از ایده اونقدرها زیاد نبود ولی گذروندن 20 دقیقه این اپیزود با این کارکتر باعث شد که به فهم بسیار خوبی از کارکترش دست پیدا کنیم. تصادفی که رخ داد و ایده که اونجا حضور داشت و بی توجه به اینکه زمان مسابقه ش داره فرا می رسه، بهمراه پسر بچه به بیمارستان رفت، واقعاً یه عمل تحسین برانگیز بود. شاید اگه کس دیگه ای جای اون بود، اینکارو نمی کرد و میذاشت بقیه به اون پسر بچه رسیدگی کنند. کس دیگه .. همم ، البته شاید اگه ماروئو هم جای اون بود، با توجه به شناختی که ازش داریم، همون کار ایده رو تکرار می کرد ولی بهرحال ماروئو پاکی و بازی جوانمردانه ی خودش رو جای دیگه رعایت کرد و تصمیم گرفت در عین اینکه حقشه برد رو تصاحب کنه، منتظر ایده بمونه و یک بازی جوانمردانه رو در برابر بازیکنی که به جون انسان دیگه ای اهمیت داده، ارائه بده.

تمرکز خیلی خاصی روی جمعیت تماشاگران زمین بازی داشتیم؛ مشخصه که جو به نفع ایده چرخیده و حتی کسایی که اهل تنیس نیستن، با شنیدن موضوع و جریان نجات دادن پسر بچه مشتاقانه واسه تشویق ایده به دور زمین جمع شدند. شاید اگه خبر کوتاه اومدن ماروئو هم بینشون می پیچید، کمی هم به نفع ماروئو تشویق میشنیدیم ولی فعلاً جو شدیداً به نفع ایده هست و خصوصاً با خصوصیات بازی ای که داره، اینکه با تشویق شدن و مثبت بودن فضا به نفع خودش، بهتر از همیشه بازی می کنه، فضای بازی واسه ماروئو شدیداً خطرناک به نظر میرسه. جالب اینه که حتی کاگیاما هم نمی تونست ماروئو رو تشویق کنه و تماشاگرای دیگه چشم غره خنده داری بهش داشتند.

لحظه شروع مسابقه هم در نوع خودش جالب انگیز بود؛ روحیه ای که ایده داشت و دیالوگ هایی که بین اون و ماروئو رد و بدل شد، اصلاً به مسابقات قبلی شباهتی نداشت. معمولاً اینجور مواقع دو حریف به حالت خشن و بی رحمانه در مقابل هم فرو می رفتند ولی اینجا ایده و ماروئو با مهربونی با هم خوش و بش کردن و شروع مسابقه رو استارت زدن. مسابقه مسلماً برای ماروئو سخت تر از ایده خواهد بود و باید ببینیم زیر فشار تماشاگران و استعداد و سطح بازی ای که خود ایده داره، چطور عمل می کنه. هر چند با شناختی که از ماروئو داریم، می دونیم که می تونه به شرایط غلبه کنه و زودتر از اون چیزی که تصور میشه، جو بازی رو کنترل کنه ولی بهرحال لحظات شروع سنگینی رو پشت سر خواهد گذاشت.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- ذوق ناتسو از بردی که آورده بود، خیلی بامزه بود :



- چه راحت مسئله رو به بقیه گفتن .. خیلی طبیعی پیش رفت :



- یوکیچی بدجور تو این اپیزود ماروئو رو اذیت می کرد ، قیافه ساساکی هم دیدن داشت :



- ایده در کنار پسر بچه صدمه دیده :



- تشکر دوستای ایده از ماروئو بخاطر منتظر موندنش :



- و شروع مسابقه به این حالت باحال :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد