M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 14

Diamond no Ace S2 - Ep 14



چه زود 14 هفته گذشت ..

این هفته وارد مسابقه سیدو با اوگوموری شدیم. سیدو با تفرقه و کشمکشی که هفته قبل بین بازیکنانش به وجود اومده بود جو سنگینی رو درون تیم خودش داشت و به نظر میرسید اتحاد به این سادگیا به وجود نمیاد ولی تو همون شروع میوکی کار خوبی کرد و از همه خواست که فعلاً به فکر برد تیم حریف باشن و اختلافات رو فراموش کنن. حتی زونو هم این موضوع رو درک کرد و می دونست که باید کار خودشو درست انجام بده. هدف اونا بزرگتر از اونه که بخاطر مسئله ای به این سادگی از خوب بازی کردن دست بکشن. بهرحال، تو شروع فورویا پیچر اول بود ولی وقتی به اومیمیا و چوب زنیِ اون رسیدیم، فورویا با به خاطر آوردن جملات تحریک کننده اومیمیا ، دچار اشتباه شد و نتونست دستورات تاکتیکی میوکی رو اجرا کنه. همین باعث شد میوکی به طرز عجیبی عصبانی بشه و با فورویا محکم برخورد کنه.

به عنوان کاپیتان چنین حرکتی قابل قبوله و فورویا باید هم به فکر تیم می بود. نباید اینطور بی فکر بازی میکرد و فقط بخاطر رودرویی با اومیمیا دستورات رو ندیده بگیره. بهرحال ترکیب پیچر و کَچر ، ترکیبیه که باید با هم تعامل صحیحی داشته باشند و وقتی تاکتیک توسط یکی از اونا نادیده گرفته بشه، کل سیستم بازی بهم میریزه. اما همین اشتباه فورویا باعث شد اومیمیا یه هوم ران خیلی باحال بگیره و باعث امتیاز گیری تیمش بشه .. اونم نه یک امتیاز، بلکه سه امتیاز کامل رو برای تیم اوگوموری بدست آورد.

اما لحظه آخر اپیزود، باز هم مثل اکثر اوقات یک کلیف هنگر عالی داشتیم .. جایی که میوکی به عنوان کاپیتان بَتر بود و اومیمیا پرتاب لغزنده ای رو که تا بحال کسی ندیده بود، پرت کرد. سلاح مخفی خودش رو رو کرد .. و حالا میوکی میخواد ثابت کنه که تیمشون هنوز می تونه از پس اومیمیا بر بیاد و اومیمیا می خواد برد تیمشُ به اثبات برسونه. نبرد بین این دوتا مطمئناً نتیجه بازی رو مشخص خواهد کرد. کافیه میوکی چوب رو بزنه تا امید و انگیزه به تیم سیدو برگرده و یه حسی به من میگه که میوکی از پس زدن چوب برمیاد .. باید ببینیم. 



صحنه‌هایی از اپیزود :

- ژس های باحال اومیمیا :





- هوم رانی که اومیمیا گرفت :



- برخورد جدی میوکی با فورویا :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد