M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Himouto! Umaru-chan - Ep 03

Himouto! Umaru-chan - Ep 03



وقت ورود کیریه به انیمه فرا رسیده؛ دختری کاملاً عجیب و غریب که حتی با وجود گذروندن یک اپیزود باهاش، من هنوز نفهمیدم فازش چیه! تیپ کارکتری و اینکه جز دسته کدوم کارکترهای دختر قرار می گیره، هنوزم در هاله ای از ابهام قرار داره. کمی حس و حال یاندره داشت، کمی سوندره و ... بهرحال ، هرچیزی که هست، مشخصه که به اومارو علاقه زیادی داره و دوست داره بهش نزدیک بشه. حالا فعلاً تونست با کومارو، آبجی خیالیِ اومارو دوست بشه .. این یه قدم اول و خوب واسه کیریه بود. باید ببینیم خلق کردن چنین شخصیت جدیدی توسط اومارو ، در آینده چه اتفاقات غیرمنتظره ای رو برای اون به وجود میاره. مسلماً حالا خیلی راحت تر از قبل می تونه از دوستاش پذیرایی کنه و بیشتر خودش باشه ولی فعلاً این دایره به کیریه محدود میشه و فکر نکنم ابینا قرار باشه با کومارو آشنا بشه. حرف از ابینا شد، چیزی که واضح بود، حسودی کیریه نسبت به ابینا و ندیده گرفتن اون توسطش بود؛ کیریه دوست داره با اومارو ولی دوست نداره یه همراه اضافی رو کنار خودشون داشته باشه. امیدوارم این عطش و علاقه زیاد بودنش با اومارو کار دستش نده!

اومارو حالا دیگه یه همراه واسه بازی های ویدیویی خودش پیدا کرده؛ کسی که استاد صداش میزنه و داداش بیچاره می تونه یه نفس راحت بکشه. میمیک های کیریه خیلی واسم بامزه بود .. چه لحظاتی که تیپ عصبی داشت و چه لحظاتی که تو حالت خجالتی و توهم فرو میرفت. همه جوره ازش خوشم اومد و در کنار ابینا، کارکتر خیلی خوبی واسه معرفی شدن و آوردن به انیمه بود. حالا فقط تاچیبانا باقی می مونه که ظاهراً قراره تو اپیزود بعد اون و داستانش رو ببینیم. من از الان می دونم که قراره از تاچیبانا خوشم بیاد. چون همین الانش هم با دیدن لحظات کوتاهی از حضورش، بهش علاقمند شدم و فکر می کنم دیدن تصاویر بیشتری از اون، منو به سمتش بیشتر جذب می کنه. بهرحال باید منتظر اپیزود بعد باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی بین تاچیبانا و اومارو می افته.

تو ادامه دوست دارم محیط بیرون از انیمه رو بیشتر ببینم. می دونم که اومارو مقر خودش رو خونه شون قرار داده ولی بهرحال دیدن محیط نمایشگاه ها و جاهای دیدنی دیگه ای مثل دریا یا کوهستان می تونه حسابی جو انیمه رو دلچسب تر کنه. احتمالاً چنین سناریوهایی در پیش داشته باشیم و فقط باید از این برهه زمانی معرفی کارکترها عبور کنیم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- از اداهای بامزه تاچیبانا :



- نگاه های خشن کیریه :



- من که از دیدن لبخند های زیبای اومارو خسته نمیشم :





- و البته دیدن این صحنه های گیم بازی کردنش هم جای خود داره :



- بیچاره چه میمیک خواب قشنگی داشت :



++




- خود خواب هم معرکه بود :





- از میمیک های کیریه :





- برخورد کیریه با داداشی هم دیدن داشت :





- تصورات کیریه ، بقیه رو میوه فرض می کنه :



- وای، اینجا خیلی بامزه کیفشُ دست گرفته بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد