M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 16 & 17

Diamond no Ace S2 - Ep 16 & 17



مسابقه با اوگوموری همچنان ادامه داره. سیدو با اینکه اختلاف زیادی بدست آورد و تونست برتری خوبی بگیره ولی تو انتهای مسابقه در حال کم آوردن و امتیاز دادنه. چندین و چند امتیاز رو به اومیمیا و تیم اوگوموری دادند و همین باعث انگیزه گرفتن اونا شد. تیم اوگوموری روحیه شدیداً خوبی داره .. نائو کون خیلی تاثیر فوق العاده خوبی روی روحیه بازیکناناشون داره. فورویا خوب پرت می کرد و کلاً نمایش خیلی خوبی داشت. به قول مربی فیلدرها هم گاهی بد بازی کردند و همش تقصیر فورویا نبود ولی خب تا به اینجا و بعد از این همه دور بازی کردن، میشه گفت که دیگه تلاش خودش رو کرده و نیازی نیست دور نهم رو بازی کنه. همون هشت دور واسش کافی بود و حالا نوبت ورود ساوامورا ست.

حقیقتش اینه که فقط یک دور اختصاص دادن به شخصیت اول انیمه کمی ظالمانه ست ولی خب برای رشد کارکتری اون چنین چیزی نیازه. فعلاً ایس تیم فورویاست و مسلماً هشت دور اختصاص داده شدن به ایس تیم، قابل قبوله ولی کم کم میشه جرقه هایی رو از طرف ساوامورا دید و متوجه شد که داره به فورویا نزدیک میشه. ممکنه هنوز تا ایس شدن فاصله داشته باشه ولی روحیه تیمی خوبی به دست آورده. تو این دو اپیزود اخیر به خوبی فورویا رو تشویق کرد و من حس می کنم یه مقدار از عملکرد خوب فورویا به خاطر ساوامورا و حرف های اون بوده باشه. بهرحال، نوبت ورود ساوامورا رسیده و باید ببینیم یک دور آخر رو چطور به سرانجام میرسونه.

فلش بک های زیادی رو دیدیم، فلش بک های خوبی بودند و تونستن به خوبی انگیزه و دلیل اینهمه سرحال بودن تیم اوگوموری رو به ما نشون بدن. من فکر می کنم به اندازه کافی فلش بک دیدیم و نیازی نیست دو دور نهم هم فلش بکی ببینیم. باید کاملاً به جریان بازی متمرکز بشیم و نهایت هیجان رو تجربه کنیم. مسلماً یه مسابقه باحال رو دیدیم و حالا وقتشه یه پایان بندی درخور رو واسش رقم بزنیم. نکته جالب اینه که تماشاگرها هم به نفع تیم اوگوموری چرخیدن و دوست دارن یه اتفاق غافلگیر کننده مثل برد اوگوموری رو به چشم ببینند و این اتفاق هم دور از دسترس نیست. باید ببینیم تو دور نهم چه اتفاقاتی می افته.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- نائو کون روی تخت بیمارستان، فیزیوتراپی ها و دردی که می کشید، جز لحظات دراماتیک خوب بودند :





- فورویا در حال پرتاب :



- و بلاخره ساوامورا داره وارد بازی میشه :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد