M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Himouto! Umaru-chan - Ep 05

Himouto! Umaru-chan - Ep 05




نـــــــــــــه! چــــــــــــــرا؟! قرار بود چیز دیگه ای باشه.

خیلی سخته .. پا به اپیزودی بذاری، هر لحظه منتظر رفتن به لب ساحل باشی و بعد با لحظه زیر کولر تصور ساحل رو کردن روبرو بشی. منو باش که فکر می کردم این اپیزود قراره لب ساحل بریم و دلی از عزا در بیاریم. عجب رویایی در سر می پروروندم ... زهی خیال باطل .. این چه پیش نمایش وسوسه انگیزی بود که به جون ما انداختن؟ اوتا، خدا بگم چیکارت کنه! می خوام یک پاراگراف کامل درباره اذیت شدنم بابت پیش نمایش اپیزودی بعدی حرف بزنم ولی از خیر می گذرم. حیف شد .. انتظار اپیزود ساحلی رو داشتم و در عوض یه اپیزود خونگی دیدیم.

خب دیگه، میشه گفت همه کارکترها رو به خوبی معرفی کردیم .. این اپیزود مختص به تایهی، داداش اومارو بود .. کمی تا حدودی! همکارهاش رو بهتر شناختیم و یه آدم حسابی (از لحاظ خنده دار بودن) به نام بومبر هم تو محل کار تایهی دیدیم. واقعاً لحظه ای که تو راهرو با تایهی راه میرفتن و یهو "دوسِت دارم" رو ، رو به تایهی پروند، شاهکار کمدی بود. من یکی نقش بر زمین شدم .. شدیداً اون لحظه کمدی رو دوست داشتم و هنوزم با مرور 4 ، 5 باره اپیزود، همچنان می بینم اون لحظه ناخودآگاه منو می خندونه. پس آره، بومبر از نظر من کارکتر خوبیه .. امیدوارم بازم نیمچه نگاهی بهش داشته باشیم.

تایهی شرایط نه چندان بدی داشت .. محیط کاری سخت گیری های خاص خودش رو داره. اینکه رئیس میگه یه کار رو دوباره انجام بده، طبیعیه .. نباید بد جلوه داده بشه، بهرحال یه کارمند معمولیه و داره سعی خودش رو می کنه زندگی خوبی رو واسه خودش و اومارو مهیا کنه. و جالبه که در انتهای روز، وقتی که به خونه میاد، دیدن اوماروی تنبل و ولو شده روی زمین می تونه لبخندی روی لبش جاری کنه .. خستگی رو از تنش در کنه و آخر شبش رو با روحیه ادامه بده. یه نکته ارزشی خیلی جالب بود .. اینکه سختی کشیدن برای شاد کردن دل اونایی که دوسشون داریم، کاملاً ارزشش رو داره.

تو این اپیزود همه کارکترهای دیگه رو دیدیم؛ سیلفین همچنان خل بازی های خودش رو ادامه میداد و یه ملاقات باحال رو با یو ام آر سان داشت. موتوبا یکی از بهترین لحظات اپیزود رو با گیر دادن به چیبی اومارو خلق کرد و خوابی که زیر کولر با هم رفتن، یه لحظه عالی واسه انیمه بود و البته خرید آخر اپیزود هم که ابینا رو به میون دایره کشوند و لحظات قشنگی رو رقم زد. اومارو در نهایت کار خودش رو کرد و بازیِ مورد علاقه ش رو خرید. لحظه حموم کردن و توصیفات حمومش هم که معرکه بود ... حسابی از این نوع توضیحات اومارو لذت می برم .. چه جریان هله هوله خوردن هاش باشه و یا چه جریان حموم کردنش. کنجکاوم ببینم توضیحات و توصیفات بعدیش قراره در مورد چی باشه ...

روی هم رفته خیلی به دلم نشست و منتظر اپیزود بعدم .. تولد اومارو!


صحنه‌هایی از اپیزود :

- ابینای بیچاره، چه رتبه پایینی آورد .. آخی نازی، نازی :



- گلبرگ پاشیِ سیلفین معرکه بود :



- این دوتا فروشنده هم کم کم دارن به شخصیت های فرعی خوبی تبدیل میشن :



- یو ام آر چه صدای متفاوت جذابی داشت :



- کلاً ملاقات باحالی بود :


- لحظه جک پات تاچیبانا :



- اومارو ریلکس تر از این هم میتونه باشه؟!



- لحظه گول زننده اپیزود ساحلی :



- کی می تونه تو چنین لحظه ای جلوی خودشو بگیره؟!



- این حرکت اومارو تو حالت خواب بی نهایت نازنین و دوست داشتنی بود :



- دزدیدن بسته ها به این حالت واقعاً خنده دار بود ، راه رفتن اومارو بدجور منو خندوند :





- نکته ای که از این اپیزود یاد گرفتیم : اومارو رشوه نمی گیره :



- چهره ی وحشتناک موتوبا در مقابل بودن ابینا در کنارشون ، باید ببینیم کی می تونه با ابینا کنار بیاد :



- لباسهایی که امتحان کردن هم واقعاً خوشگل و دوست داشتنی بودن :







- دوستای تایهی در کنارش :



- و دختری که ظاهراً به تایهی علاقه داره :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد