M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 18 & 19

Baby Steps 2nd Season - Ep 18 & 19



تو قسمت 18 ام ، تونستیم مبارزه بین ایده و ماروئو رو به اتمام برسونیم. راه حلی که ماروئو برای شکست ایده پیدا کرد، واقعاً جالب انگیز و منطقی به نظر میرسید؛ استفاده از تجسم فشار ، تصور محو شدن فشار تا حد لازم و بعد گرفتن نتیجه موردنیاز از روندی که در پیش گرفت. هر چه مسابقه جلوتر رفت، هیجان هم بالاتر رفت. میشه گفت که اون برتری اولیه ماروئو کار خودش رو کرد و تاثیر بسزایی در برد ماروئو داشت. اما بهرحال ماروئو نشون داد که حتی بازی نزدیک هم می تونه از ایده سبقت بگیره و نذاره که ایده به منطقه دلخواه خودش وارد بشه. "منطقه" چیزی بود که بحثش چندین بار در طول این دو اپیزود به میون کشیده شد و مثل بسکتبال کوروکو جریانی به نام "منطقه" وارد انیمه شد. نمی دونم چقدر آینده بهش بپردازیم ولی بهرحال نکته جالبی بود و ماروئو تونست در مقابل ایده به تعادل فکری و جسمی بسیار مناسبی برسه و به قولی ، خودش رو وارد منطقه کنه و ایده رو شکست بده.

لحظات آخر مسابقه هیجان فوق العاده زیادی داشت .. حتی از لحاظ تصویری و نحوه عوض شدن سکانس ها واقعاً لذت زیادی بردم و فکر می کنم خلاقانه پایان بندی رو ترتیب داده بودند. باید یه تشکر از عوامل انیمیشنی انیمه کرد و ازشون خواست که باز هم دست به اینجور ابداع های ورزشی بزنن. مسابقه ایده و ماروئو تموم شد و ایده با رفاقتی جالب توجه دست ماروئو رو به عنوان برنده بالا گرفت. و جالب اینه که ایده اصلاً ناامید نیست و حتی تصمیم داره به سفر خارج از کشور بره و خودش رو آموزش بده. باید ببینیم آیا در آینده می تونیم دوباره ایده رو ببینیم یا نه.

اما اپیزود 19 ام، یه جور آماده سازی برای مسابقه بعدی بود. ماروئو رو در دور سوم دیدیم و اینکه چه راحت حریف خودش رو شکست داد ولی دور بعد با حریف قدری به نام تاکاگی ساکویا که هم باشگاهیِ نابائه کونه، بازی خواهد کرد؛ تاکاگی تونست یوکیچی رو شکست بده و امید یوکیچی برای مسابقه دادن با ماروئو رو به باد فنا بده. رفتار تاکاگی خوشبختانه تازه ست و مثل حریف های قبلی ماروئو می تونه نکات جدید و نویی رو ارائه بده ... نامردی ای که در مقابل یوکیچی کرده بود، در نوع خودش هم خنده دار بود و هم تعجب برانگیز! باید ببینیم در مقابل ناروئو دست به چه حیله هایی میزنه و کلاً سبک بازیش چطوره. به نظر میرسه یه مقدار نرم تر از ایده و کم هیجان تر باشه .. چون از قیافه ش داد میزنه اونقدرها جوگرفته نیست ولی در عوض نوع دیگه ای از انگیزه رو میشه درون کارکترش دید. بهرحال فعلاً زوده که درباره تاکاگی حرف بزنیم .. باید منتظر ورودش به مسابقه باشیم.

تمرین مصاحبه ای چان و کلاً صحنه های رو در رویی با نات چان مثل همیشه بامزه ست و دوست داشتنی! نیمچه سناریوی فرعی ای به کار میده و میشه از دیدنشون لذت برد. حالا تنها چیزی که باقی مونده شروع بازی ماروئو و تاکاگی ـه. حتی زننده سرو هم معلوم شد و دیگه باید منتظر هفته بعد و وارد شدن به یک دنیای هیجان انگیز دیگه باشیم. ماروئو دوباره از صفر شروع می کنه و آنالیزهای خودش رو انجام میده. من فکر می کنم کم شدن فشار می تونه تاثیر خوبی روی ماروئو داشته باشه و با تمرکز بهتری آنالیزهای خودش رو انجام بده. البته نکته جالب این بود که اینبار تماشاچی ها برای تشویق ماروئو از جا بلند شده بودند و هیجان و فشار به شکل دیگه ای چرخیده بود. بهرحال باید دید چی میشه و بازی چطور پیش میره.


صحنه‌هایی از دو اپیزود :

- از راه رسیدن ناتسو برای تشویق ماروئو در مقابل ایده :



- بالا بردن دست ماروئو توسط ایده :



- اولین ملاقات ماروئو با تاکاگی :



- تمرین مصاحبه ماروئو :



- نگاه مرموز و کثیف تاکاگی تو انتهای اپیزود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد