M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 18 & 19

Diamond no Ace S2 - Ep 18 & 19



اگه این انیمه یه چیزی رو ثابت کرده باشه اینه که خوب بلده ما رو چشم انتظار دیدن اپیزود بعد کنه؛ کلیف هنگرهای درست و حسابی و دلچسب انیمه واقعاً پرداخت خوبی دارند و همیشه می تونن تاثیر مثبت خودشونُ بذارند. بین قسمت 18 و 19 هم همین اتفاق افتاد و با ورود ساوامورا به زمین و شروع دور نهم بازی اوگوموری با سیدو، در انتهای اپیزود تونستیم هیجانی غیرقابل وصف رو به چشم ببینیم. لحظه تعیین کننده پرتاب ساوامورا در مقابل اومیمیا. لحظه ای که با افکار و ایده های پیچر، کَچر، بَتر و تمام حضار استادیوم کش داده شد و در آخرین لحظه ، وقتی که حتی اومیمیا نوع پرتاب رو فریاد زد، صحنه قطع شد و به هفته بعد رفتیم.

تصمیم جسورانه مربی برای بازی دادن ساوامورا به جای کاواکامی داد خیلی ها رو در آورد. خصوصاً اون اوچیای روی اعصاب رو که مثل همیشه داره با افکارش بقیه رو منفی جلوه میده. من هنوز درک نکردم این چرا به تیم سیدو اضافه شده! ولی بهرحال در انتها ثابت شد که ریسک مربی جواب داد و ساوامورا با پرتابای خوب خودش تونست نتیجه مثبت رو برای سیدو به ارمغان بیاره. حالا دیگه ساوامورا تونسته به ترس خودش غلبه کنه و تعادل خوبی رو بین پرتابای داخلی و خارجی خودش یاد بگیره .. این یه نکته عطف بزرگ تو لحظه پیشرفت ساوامورا به سمت ایس شدنه .. واقعاً یاد گرفتن این دو نوع پرتاب می تونه اونو تبدیل به پیچری بی نظیر کنه.

قسمت 19 ام نشون داد که مسابقه با اوگوموری تو همون 1 دقیقه اول اپیزود به انتها رسید و دیگه نیازی به کش دادن مسابقه هم نبود. نکته جالب دیدن روحیه تیم اوگوموری بود که با رفتارهایی که اپیزودهای قبل ازشون دیده بودیم، بعید هم به نظر نمی رسید و به جای کم روحیه شدن، بیشتر از قبل روحیه پیدا کردند و واقعاً یه تیم تحسین برانگیز دارند. در این بین و بعد از این جریان تونستیم سری به مسابقات دیگه بزنیم .. یاکوشی ، سنسن و تیم های دیگه رو دیدیم و باهاشون روبرو شدیم. لحظه جالب تو این مسابقات، لحظه پرتاب شونشن به سمت رایچی بود که واقعاً لحظه جذابی بود.

شونشن با اینکه میتونست به رایچی بیس آزاد بده، ولی تصمیم گرفت باهاش شاخ بشاخ بشه و اون کنه. البته خودش هم دلیل رو به زبون آورد، تیم یاکوشی مسلماً تیم بهتری بود و نمی تونست همینجور دفاعی به کارش ادامه بده. در نهایت یاکوشی تونست برنده میدان باشه و به رختکن رفتیم.

اینجور که تو این اپیزود دیدیم، درام و درگیری های بین بازیکنان سیدو، زونو و میوکی همچنان ادامه داره و معلوم نیست کی قراره به این قضیه فیصله داده بشه. از اون طرف هم اوچیای در اتاق مربیان زهر میریزه و از بهتر بودن فورویا و هیچ بودن ساوامورا حرف میزنه! یه جورایی جو سنگینه .. باید ببینیم سیدو چطور به خودش میاد. شاید به قول کوراموچی، حالا کمی به سال سومیای قدیمی نزدیک تر شده باشند و این دعواها به درد تیم بخوره.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- شوخی و خنده بین ساوامورا و میوکی یکی از لحظه های مورد علاقه ـم از این دو اپیزود بود :



- روبرویی ساوامورا با ترس خودش و اومیمیا :



- من که هیچ وقت از دیدن رایچی و نحوه چوب زدن هاش خسته نمیشم :



- عجب افکت آتشینی داشت :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد