M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 20

Baby Steps 2nd Season - Ep 20



یکی از نکات مثبت این انیمه به خوبی تمرکز داشتن روی فضای مسابقه ست. با اینکه گاهی به صورت ناگهانی بعضی مسابقه ها و برهه های زمانی رو رد می کنیم ولی در مواقعی که نیاز هست، تمرکزی کش دار و بسیار جالب روی حتی یک ست انجام می گیره که جنبه ورزشی زیبایی به انیمه میده. اینجا هم همینطوره و حالا با رسیدن به یک چهارم نهایی مسابقات کانتو میشه اوج هیجان رو حس کرد؛ هیجانی برای رسیدن به نابائه ، بازیکن بزرگی که هر دو طرف مسابقه، هم ماروئو و هم تاکاگی عطش رسیدن و بازی کردن با اون رو دارند به وجود اومده. تاکاگی دیدگاه متفاوتی نسبت به ماروئو در برابر نابائه داره. رقیبی رو به چشم می بینه که خیلی وقته ازش عقبه و هم باشگاهی ای که همیشه اونو کمرنگ می کرده .. زیر سایه اون بوده و حالا می خواد هر جور شده اونو ملاقات کنه و شکست بده.

فکر کنم واضح باشه که شخصیت تاکاگی منفور ساخته شده و کلاً حضور اون در مقابل ماروئوی تنیسور، تنیسوری که شخصیتی کاملاً پاک داره، یک تضاد واقعی به حساب میاد. ماروئویی که حتی در مقابل ایده با وجود دیر کردن ایده منتظرش موند و از حق طبیعی خودش برای بردن گذشت. اما اینجا تاکاگی از هر شگرد و حقه ای برای بهتر عمل کردن تو مسابقه استفاده می کنه .. چه سرو زیردستی باشه، چه توپ کوبیدن به پشت بازیکن حریف، چه در آوردن صدای پا برای گول زدن حریف، چه تایم اوت پزشکی گرفتن در لحظه حساس و ... هزار "چه ..." دیگه که میشه بهش اشاره کرد .. حیله گری های تاکاگی با اینکه در ذهن ماروئو فشار زیادی ایجاد کرده و داره اونو اذیت می کنه ولی اصلاً به پای سختی و سنگینی مسابقه با ایده نمیرسه .. من هنوز اوج حملات تاکاگی رو حس نمی کنم .. باید بیشتر از اینها به ماروئو سخت بگذره تا قبول کنم تاکاگی حریف قوی تری از ایده کونه. حالا فعلاً .. بهرحال دارم از جزیی کار کردن تاکاگی لذت میبرم و کنجکاوم ببینم تو اپیزود بعد دوباره چه حرکات غیر اخلاقی و غیر ورزشی ای برای بردن پیاده می کنه.

ماروئو هم در کنار اون آنالیز خودش رو انجام میده .. تا الان سعی کرده کمتر به چشم غره های تاکاگی اعتنا کنه و سعی کرده در مقابل تاکتیک های ضد ورزشی تاکاگی، تاکتیک هایی ورزشی و عالی ارائه بده؛ ضربات مختلفی رو با هم ترکیب کنه و با استفاده از قدرت آنالیز و بررسی خوبی که داره، نوبت های سرو زنی خودش رو ببره. تا اینجای کار به خوبی پیش رفته و باید ببینیم برنده ست اول چه کسی خواهد بود ..

فلش بک های خوبی دیدیم .. کاملاً حس و حال تاکاگی رو به ما منتقل کرد. نابائه همچنان شخصیت خونسرد و جالب خودش رو در فلش بک ها داشت و نکته جالب اون بازی نصفه شبی دو تنیسور بود که به درازا کشید و به برد تاکاگی منجر شد. من فکر نمی کنم بشه اون برد رو یه برد منطقی و صحیح در نظر گرفت و حس می کنم تاکاگی خودش هم اینو میدونه و به خاطر همینه که داره سعی می کنه یه رسمی و خوب رو از نابائه به دست بیاره.

روی هم رفته .. اپیزود خیلی دلچسبی بود و یه تنیس زیبا ولی ناجوانمردانه رو شاهد بودیم. گمون می کنم در ادامه هیجان کار بیشتر از اینها هم بشه و احتمالاً لحظات حساس زیادی رو پیش رو خواهیم داشت. و البته مسابقه بعدی با نابائه کون شدیداً دیدنی میشه ... اون لحظه ای که باید منتظرش بمونیم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- فلش بک تاکاگی بهمراه نابائه :



- چشم غره های تاکاگی به ماروئو :





- خودداری ماروئو در نگاه کردن به تاکاگی و سعی در بدست آوردن روتین مناسب :



- استرس و اعصاب خوردی یوکیچی و آئویی روی جایگاه تماشاچی ها :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد