M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Himouto! Umaru-chan - Ep 08

Himouto! Umaru-chan - Ep 08





چی داشتیم و چی دیدیم ؛ این قسمت هم عالی بود .. بار دیگه پر از لحظات خوش و بامزه .. اینبار در قالب سناریوی سال نو و کریسمس .. سناریویی که معمولاً جز جدا نشدنی انیمه های برش زندگیه و معمولاً میشه بعضی از اتفاقات خاص و بزرگ رو در اینجور اپیزودها به چشم دید ولی خب این انیمه با انیمه های دیگه فرق داره و قرار نیست اتفاق آنچنان بزرگی بیافته. صرفاً از محیط و اتفاقاتی که برای کارکترها می افته، لذت شیرینی میبریم. و یه خوبی دیگه اینجور اپیزودها دارند اینه که میشه تمام کارکترها رو در قالب یک اپیزود دید؛ اینجا هم تک تک کارکترهایی که تا بحال معرفی شدند رو به چشم دیدیم .. شاید بعضی ها کمتر از باقی ولی بهرحال حضورشون حس میشد .. ابینا و تاچیبانا نقش کمی داشتند ولی با همون حضور کوتاه شیرینی کارکتر خودشونُ به رخ کشیدند.

اومارو تو سالی که گذشت چیزای زیادی بدست آورد؛ شاید مهم ترین چیزی که بدست آورد و تو این اپیزود بهش تاکید شد، دوستای جدیدی مثل کیریه و تاچیبانا و ابینا بود. شاید اونا با حقیقت واقعی شخصیت اومارو آشنا نباشند ولی مطمئنم حتی اگه از موضوع مطلع بشند هم بازم با اومارو دوست خواهند موند و این مسئله ای نیست که باعث از بین رفتن یک رابطه دوستی بشه. و جدا از موضوع تنبلی های اومارو، اونقدر کارکتر شیرین و مهربونی داره که میتونه دل دیگران رو به دست بیاره. نمی دونم در آینده به چنین سناریویی میرسیم یا نه ولی می تونیم با این موضوع یه اپیزود احساسی قشنگ بسازیم.

از جمله جزییاتی که امروز با وجود گذشت یکی دو روز از پخش اپیزود هنوز خاطره شیرینی ازشون دارم و واسم لذت بخش بودن، لحظه رقـص سامبای توهمات اومارو بود که با اینکه چند ثانیه بیشتر نبود ولی خیلی به دلم نشست. یا فرضاً هم بازی شدن دوباره ی بومبر با اومارو که زوج فوق العاده خوبی رو از لحاظ کمدی میسازند. هر چند من معتقدم کلاً حضور بومبر به انیمه جلای خوبی می بخشه و یه کارکتر بسیار خوبه ولی بهرحال باقی کارکترها هم نقاط مثبت خودشونُ دارند .. مثلاً تاچیبانا با همین تک سکانسی که حضور داشت و زنگ ناقوسی که به صدا در آورد، منو به خنده واداشت و یا کارکتر جدیدی که کم کم باهاش آشنا شدیم، کانائو دوست قدیمی تایهی و بومبر ، یه کارکتر بسیار جالب شد. دوست دارم بیشتر باهاش آشنا بشم و اونو بیشتر در کنار تایهی ببینم .. رابطه شون و جواب ردی که به دعوت تایهی داد، واسم کنجکاو کننده ست.

در نهایت، لحظه عاطفی معبد رفتن و صحبت بین اومارو و تایهی در مورد سال جدید رو خیلی دوست داشتم .. یه حس خیلی خوب درش بود که به نظر من زیبایی انیمه رو بیشتر می کرد. از اون لحظه آرامش بخشی که طی چند اپیزود اخیر بیشتر شاهدش بودیم و حس می کنم اوتا داره روی جنبه آرامش بخش بودن انیمه هم تمرکز می کنه که یه نکته بسیار مثبته. صرفاً کمدی محور پیش رفتن همیشه نمی تونه جوابگو باشه و ممکنه بعضیا از این روند کسل بشند که حالا اینجا با بوجود آوردن یه فضای آروم و دلپذیر معبدی این حس تفاوت به بیننده انتقا داده شد و من از این موضوع حسابی راضی بودم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- تصور تایهی از تنها بودن اومارو :



- رفتن زیر کوتاتسو خیلی به سبک تنبلی های اومارو نزدیک بود :



- وای ابینا در حال نارنگی خوردن .. خیلی ناز شده بود :



- یه بار دیگه تاچیبانا رو در کنار الکس دیدیم، فکر کنم اینجا دیگه ثابت شد که برادرشه :



- اومارو گوزنی عالی بود :



- این لبخند کانائو خیلی واسم جالب بود .. اونم در مقابل چنین بومبری :


- و لوس بازی هاش جلوی تایهی که دیگه معرکه بودند :



- از راه رسیدن تایهی و کیریه :



- یکی از بهترین لحظات اپیزود، سامبا رقصیــدن :



- زوج بومبر و اومارو ، زوجی بی نظیر واسه هله هوله خوردن :



- معبد رفتن تایهی و اومارو :



- از اون میمیک های شاهکار اومارو :



- شاید دوست داشتنی ترین لحظه اپیزود واسه من ، خیلی این لحظه رو دوست داشتم :



- نگاه کانائو بعد از رد کردن پیشنهاد تایهی عالی بود :



- و خوشحالی ش بابت دیدن پیام تایهی :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد