M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Himouto! Umaru-chan - Ep 09

Himouto! Umaru-chan - Ep 09




روز والنتاین از راه رسیده و وقت شکلات دادن و شکلات گرفتنه. وقتی پای روز والنتاین تو دنیای انیمه ها به وسط کشیده میشه، همیشه میشه انتظار داشت که با لحظات خجالتی زیادی روبرو بشیم، استرس زیادی رو میشه دید و حتی گاهی شاید اعتراف های عاشقانه ای رو هم بشه درون انیمه ها به نظاره نشست. اما تو این انیمه باز هم مثل روال سابق نوبت بازی با کمدی داستان و اینبار سناریوی شکلات پختن رسید. ممکنه تعداد کارکترهای پسر کم باشه ولی من فکر می کنم بومبر و تایهی به تنهایی خوب تونستن بار کمدی رو بهمراه کارکترهای دختر به دوش بکشند .. کاش الکس هم کمی پررنگ تر میشد .. می تونه کمک خوبی واسه این دو نفر باشه. بومبر با اذیت کردن هاش و حتی با خرد کردن اعتماد به نفس کیریه (حتی اگه بطور ناخودآگاه بوده باشه) و تایهی با سر و کله زدن با اومارو و کیریه. از ویژگی های همیشگی کارکترها استفاده کردیم و یه اپیزود والنتاینی رو به جلو هل دادیم؛ کیریه با رفتار عجیب و غریب خجالتیش می خواست به اومارو و کومارو شکلات بده و ابینا مثل همیشه سوپر کاوایی به دنبال شکلات خونگی درست کردن بود و البته، سیلفین هم دوباره از برادرش حرف زد و پای الکس به میون کشیده شد .. من که حرف زدن سیلفین از داداشش رو خیلی دوست داشتم، یه رابطه خاص بینشونه. وقتی اینجوری خجالتی میشه .. چهره ش واقعاً دیدنی میشه و دوسش دارم.

اما اومارو هم دست دست نکرد و یه عالمه کار انجام داد؛ از شکلات پختن واسه خودش با ترکیبات غیرعادی ای مثل کاکینوتانه تا رفتن به کلوپ و بازیگوشی های همیشگیش ... پودینگ خوردن نهاییش هم که دیگه نوبر بود و یه پرونده جنایی خیلی باحال رو باز کرد. خیلی صحنه های دادگاهی انیمه رو دوست داشتم .. یه جور فضای دیالوگی متفاوت به کار داد و تایهی با اینکه می دونست پودینگ رو خود اومارو خورده، بخاطر خستگی دیشبش شک به دل راه داد و به دنبال حقیقت ماجرا رفت. روی هم رفته شاید بشه گفت بیشتر به کارکترهای فرعی تمرکز داشتیم ولی اومارو هم لحظات منحصر به فرد خودش رو داشت .. دیدن چند تا میمیک خاص از اون کافیه که به انیمه رنگ و روی اومارویی بدیم.

همه چیز خوب بود .. و یکی از چیزهای خیلی خوب اپیزود ارجاعات انیمه اون بود که اپیزود پر از اونا بود. از ارجاعی ساده مثل Terra Formars و Madoka Magica گرفته تا ارجاعی تصویری و میمیک چهره ای از انیمه Gyakkyou Burai Kaiji ؛ من همه رو دوست داشتم .. ^^ یه فروشگاه انیمه رفتن کلی ارجاع به وجود آورد و خارج از فضای فروشگاه هم همیشه ارجاعاتی رو می تونیم به چشم ببینیم .. یکی از خوبی های انیمه همین بازی ها و پارودی هاییه که داره


صحنه‌هایی از اپیزود :

- کیریه با چه عشق و علاقه ای شیرینی درست می کرد :



- توهماتش هم که عالی بود :



- اینم نتیجه اینهمه زحمت :



- وای ابینا چقدر ناز خجالتی میشه :



- اومارو هم که ذره ای معطلش نکرد و درجا داداشی رو آورد :


- تو این لحظه مونده بودم ابینا فکر می کنه تایهی می خواد چیکار کنه اینجوری خجالتی شد :



- سیلفین و فروشگاه انیمه ای :



- ارجاع به انیمه Terra Formars:



- اومارو روی کوه چیپس :



- ارجاع به انیمه Kaiji :



- چهره اومارو بعد از اینکه پی برد خودش پودینگ رو خورده :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد