M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Baby Steps 2nd Season - Ep 21 & 22 & 23

Baby Steps 2nd Season - Ep 21 & 22 & 23






21 : اپیزود پایان بخش مسابقه با تاکاگی نامرد (!) بود؛ و نکته جالب در مورد انتهای مسابقه این بود که خیلی سریع تر از اونی که فکر می کردیم و به حالتی Skip وار مسابقه رو به انتها بردیم .. تاکاگی در انتها منقلب شد و از سبک بازی خودش پشیمون شد .. بخاطر همین به سراغ ماروئو رفت و باهاش حرف زد. دیدن اینکه تاکاگی چطور از اون کارکتر عصبی و ناجوانمرد به این کارکتر تشنه بهتر شدن تبدیل شد فوق العاده جالب بود. و فکر می کنم با کنار گذاشتن غرور خودش می تونه به نتیجه ای که دوست داره برسه. تاکاگی پتانسیل تبدیل شدن به یک تنیسور بهتر رو داره و چه راهی بهتر از اینکه از حریفی که تو رو شکست داده کمک بگیری. کنار رفتن و سوختن در تنهایی و غم باخت هیچ دردی رو دوا نمی کرد. درسته که تاکاگی به نابائه نرسید ولی شاید اینجا .. با بازیکنی بازی کرده باشه که بعدها نابائه رو به زیبایی شکست خواهد داد.

22 : یک پیش مقدمه و زمینه سازی رو برای ورود به زمین پر از هیجان بازی با نابائه یو دیدیم؛ آرایا یک سری اطلاعات کاملاً جالب رو در اختیار ما گذاشت؛ اینکه شرکت های راکت ساز چطور با نابائه ارتباط دارند و نابائه چطور به اونا سود میرسونه. و نکته خیلی جالب تر رو تاکوما به گوش ماروئو رسوند ... شدیداً .. عصبانی .. بودن .. نابائه .. در .. دوران .. کودکی! نمی دونم چرا ولی جدا جدا نوشتن این کلمات برام لذت بخش تر بود. بهرحال باید ببینیم این نقطه ضعف کجا خودش رو نشون میده .. و یا اینکه اصلاً خودش رو نشون میده یا نه؟! چیزی که تا بحال دیدیم و معلومه اینه که نابائه از خونسردی کامل برخورداره و به هیچ وجه نمیشه اعصاب اونو بهم ریخت. سبک بازی بی نظیری داره و می تونه خودش رو با سبک بازی حریف به سادگی تطبیق بده. درسته که ماروئو پیشرفت زیادی داشته ولی نباید این موضوع رو هم دور از ذهن کرد که نابائه هم طی این یک سال بیکار ننشسته و مطمئناً تجربیات زیادی رو بدست آورده. نکته نهایی و جالب اپیزود، در منطقه بودن ماروئو حتی قبل از بازی بود .. انتظار چنین چیزی رو نداشتم ولی خب ... عالی و هیجان انگیز بود.

23 : مسابقه نیمه نهایی آغاز شد. یک بازی فوق العاده .. فوق العاده هیجان انگیز بین ماروئو و نابائه. استراتژی ها سرازیر شدند .. تصمیم ها، ضربات مختلف، سرو ها، والی ها و واقعاً تو این اپیزود همه چیز دیدیم .. از جلو افتادن ماروئو گرفته تا برگشت نابائه و دور نشدن از فضای بازی. در منطقه بودن ماروئو زیاد دوامی نیاورد و ماروئو رو به بازی واقع گرایانه خودش آورد. درسته که بودن در منطقه امتیاز بزرگیه ولی فراموش نکنیم که بازی واقع گرایانه و با فکر ماروئو هم دست کمی از این فضا نداره و می تونه باهاش جادو کنه. ماروئو تونست 2 تا بریک از نابائه بگیره ولی در انتها به سختی داشت خودش و نوبت سرو زنیش رو نگه میداشت. میشه گفت دیگه انتهای اپیزود همه چیز در دستان نابائه بود و ماروئو بود که به وضع بدی افتاده بود. باید ببینیم تو اپیزود بعد چطور بازی رو برمی گردونه و فکر نهایی و بکری که به سرش زد چطور جوابگو میشه. امیدوارم زیبایی مسابقه باز هم بیشتر بشه.


صحنه‌هایی از سه اپیزود :

- نگاه خشن تاکاگی به دفترچه ماروئو :



- روحیه دادن ناتسو به ماروئو :



- بچگی نابائه و عصبانی شدن های جالب اون :



- و زمین پر هیجان نیمه نهایی :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد