M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Noragami Aragoto - Ep 01

 Noragami Aragoto - Ep 01



شروع بسیار خوبی بود. از نظر من مقدمه سازی انیمه برای پیش بردن داستان به سمت بیشامون و متمرکز شدن به این کارکتر به نحو احسن انجام گرفت .. از همون ابتدای اپیزود لحظات درگیر کننده ای رو با حضور بیشامون داشتیم و رویا و خوابی که بیشامون از یاتو دید، بسیار جالب انگیز بود. و در ادامه اپیزود هم بارها و بارها چهره بیشامون رو دیدیم تا مُهر تاییدی بر تاکید ابتداییمون به این کارکتر داشته باشیم. تاکیدی که حداقل برای من جذابیت بسیار خوبی رو داره و به راحتی می تونم بگم که این کارکتر محبوب ترین کارکتر این سری برای منه و وقتی از محوریت داشتن این کارکتر در فصل دوم با خبر شدم، با اشتیاق بیشتری در انتظار رسیدن زمان پخش انیمه نشستم! حالا، برای شروع محتوای خوبی رو درباره بیشامون دیدیم؛ نجات دادن یک روح و سرپناه دادن بهش و اینکه چطور ورود مینه ها به جمع بقیه با لطافت خاصی به تصویر کشیده شد؛ حس مهربونی خوبی رو از طرف بانو بیشامون به چشم دیدیم و در کنار این موضوع چیزی که این مهربونی رو برای ما کمی تیره می کنه، حس آتشین و خشمیه که بیشامون نسبت به یاتو داره و اینکه همچنان قصد از بین بردن اونو داره. مطمئناً بزودی دوباره لحظات رو در رویی زیادی رو بین بیشامون و یاتو شاهد خواهیم بود که من فکر می کنم اون لحظات نقاط قوت این فصل خواهند بود ... باید اینطور باشه.

قالب کاری همچنان حس و حال قدیمی فصل اول رو داره؛ موسیقی، صحنه های ترول وار یاتو و البته حس تعلقی که یوکینه می خواد در کنار انسان ها داشته باشه که در این اپیزود باز هم به چشم می خورد .. باید ببینیم یوکینه چه تحولاتی از لحاظ کارکتری و شخصیتی خواهد داشت .. بعید می دونم زیادی روی کارکترش مانوری داشته باشیم ولی حضورش مطمئناً حس خواهد شد. و اینکه حتی با وجود علاقمند بودن به هیوری، دوست دارم باز هم تمرکز روی یاتو و بیشامون باقی بمونه و زیاد به هیوری تمرکزی نداشته باشیم. این فصل نوبت درخشش بانو بیشامون خواهد بود. ^^

روی هم رفته شروع جذابی بود .. OP و ED رو دوست داشتم ولی هنوز برای اینکه ببینم چقدر بهشون علاقه دارم زوده .. ترجیح میدم کمی صبر کنم و چند هفته ای اونا رو گوش کنم. قالب کلی اپیزود به شکل سرگرم کننده پیش برده شد و من رو تا آخر کنجکاو نگه داشت .. و حرف آخر اینکه حالا مطمئنم با پیشروی داستان این کنجکاوی بیشتر و بیشتر هم خواهد شد و فصل خیلی خوبی رو از این انیمه خواهیم دید



- نمایی از اوپنینگ جالب انیمه :



- بیشامون، یکی از کارکترهای زن محبوب این فصل :



- ترس از بیشامون، ترسی که دوباره و دوباره به چشم دیده خواهد شد :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد