M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Haikyuu!! Second Season - Ep 01

Haikyuu!! Second Season - Ep 01




خیلی خب! برگشتیم .. نوبت اسپک زدنه!
کاراسونـــــــو ... بزن بریم!


خوبی کارهای برتری مثل چنین انیمه ای اینه؛ اینکه از قبل می دونید یک شروع فوق العاده انتظار شما رو می کشه .. می دونید با دیدن چهره خیره ی هیناتا دوباره لبتون خندون میشه و یاد اون حالت های ترسناکی می افتید که بارها در فصل اول انیمه تو چهره هیناتا دیده بودیم و خودپسندی کاگیاما هرچند که دیگه آنچنان وجود خارجی نداره ولی بهرحال خصوصیتی بسیار پر جذبه برای کارکتر کاگیاما بوده و هست. کاراسونو از یک مرداب سهمگین دوباره بیرون اومده و حالا با امید و انگیزه مظاعف به دنبال رسیدن به مسابقات کشوری و ملیه. هدف بزرگی به نظر میرسه و با بودن حریف هایی قدر مثل اوشیواکا و اویکاوا مسیر بسیار سختی به نظر میرسه.

رو در رویی با اوشیواکا در همین ابتدای فصل نشون میده که قراره در ادامه نبردی رو با اون داشته باشیم؛ من فکر می کنم نیمه اول به رسیدن به اویکاوا و شکست دادن اویکاوا پرداخته میشه و بعد به سراغ اوشیواکا میریم .. به نظر مسیر منطقی و جذابی واسه انیمه میرسه. اینجوری هر دو نیمه از جذابیت بسیار بالایی برخوردار میشن و میتونیم حسابی از این روند لذت ببریم. چیزی که تو این اپیزود دوست داشتم، احتمال و اطمینان حضور کارکترهای جدید به فضای انیمه بود؛ از اون دختر منیجر (شاید؟!) که تو OP به چشم می خورد گرفته تا بازیکنای جدید سال اولی که ممکنه به تیم کاراسونو اضافه بشند. هر کدوم خصوصیات مختص به خود رو خواهند داشت و آشنا شدن باهاشون می تونه لذت بخش باشه.

ولی ... کشوری رفتن، مسابقه با اویکاوا و اوشیکاوا رو فعلاً بیخیال .. باید امتحانات رو دریابیم! باید ببینیم ترسی که به جون بازیکنای کاراسونو افتاد، چطور برای فایق اومدن به امتحانات بهشون کمک می کنه و آیا بلاخره تنها راه چاره درس خوندن اینا همین پیش کشیدن بحث مسابقات توکیوئه یا نه! فکر نمی کنم زیاد تمرکزی به این موضوع داشته باشیم و احتمالاً چند دقیقه اول اپیزود بعدی برای اینکه از شر امتحانات راحت بشیم، کافی باشه ... پس منتظر رفتن به توکیو و هیجان مسابقات اونجا هستم. حتماً پیشرفت های تیمی و فردی خیلی جالبی رو در تیم کاراسونو شاهد خواهیم بود که به موفقیت اونا در مسابقات بعدی کمک می کنه.

روی هم رفته برای شروع یک استارت عالی زدیم .. پاس کاری رو کردیم و توپ رو با شدت زیاد درون زمین حریف خوابوندیم .. حالا باید ستی رو بعد از ست دیگه سپری کنیم و به اوج زیبایی انیمه فرو بریم. هایکیو بار دیگه با هیجان و زیبایی های خودش برگشته تا نشون بده که یک انیمه ورزشی چقدر می تونه جذاب باشه!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

- OP جدید انیمه بهمراه کارکتر دختر جدید داستان :



- کیوکو سان مثل همیشه دوست داشتنی .. منتظر صحنه های کمدی با حضور کارکترش هستم.



- توپ قاپیدن هیناتا از اوشیواکا صحنه بسیار باحالی بود
بزودی اوشیواکا مجبور میشه هیناتا و کاگیاما رو جدی بگیره! :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد