M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Amanchu Anime - Summer 2016

 Amanchu! Manga by Aria's Amano Gets Summer 2016 TV Anime



هنوز تو حالت انکار به سر می برم. امروز صبح وقتی خبر رو شنیدم، دوسه بار چشم های خودم رو مالش دادم و به اینکه آیا می تونم به چیزی که جلوی چشمامه باور کنم یا نه، فکر کردم. خبر انیمه شدن آمانچو مثل یک رویای تا ابد برآورده نشده می موند .. خصوصاً بعد از انتظاری طولانی برای اعلام خبر مربوط به آریا و اینکه خبر از پخش OVA هایی در سینماهای ژاپن صحبت کرد. و پسر تو پرانتز : دیدن انیمه آریا تو سینما حتماً لذت عجیبی داره .. من که بهش فکر هم می کنم، اشک تو چشمام جمع میشه چه برسه به اینکه بخوام پا به اون سینما بذارم! و گمانم همین باعث میشه برای دیدن آمانچو هیجان غیرقابل وصفی داشته باشم .. فکر اینکه دوباره پا به دنیای زیبای خلق شده توسط آمانو کوزو بذارم و هر هفته چشم انتظار رسیدن انیمه باشم. نوع چشم انتظاری من در برابر این انیمه با یورو یوری و گینتاما فرق داره و هر کدوم به نحوی عالی هستند. احساسی که با شنیدن خبر آمانچو داشتم، آرامش عجیبی رو بهم داد. یکی دو روز اخیر با شروع شدن انیمه های پاییزی و درگیر ترجمه بودن  بشدت خسته شده بودم .. کمی خستگی روحی از بابت مسائل شخصی هم دست به دست هم داده بود تا دیشب با کسالت زیادی به خواب برم. امروز صبح با حس و حال سرحالی بیدار شدم .. نمی دونستم چرا ولی بهرحال طبق عادت روزانه خودم ANN رو چک کردم و یک آن با خبر انیمه شدن این مانگا مواجه شدم و از خوشحالی چند بار از سر جای خودم پریدم .. به معنای واقعی کلمه!

دوست دارم این احساس رو به خاطر بسپرم .. بارها برام پیش اومده ..
 بخاطر همین دارم ثبتش می کنم!


ی

من هنوز بخاطر خبر مربوط به انیمه آریا، گینتاما و یورو یوری خوشحالم .. این خبر هم شادی مظاعفی رو بهم منتقل کرده و الان که سر کارم هستم و دارم با هیجان تمام این جملات رو می نویسم، دوست دارم تا چندین ساعت دیگه درباره دلیل خوشحالی خودم صحبت کنم. تصور اینکه صحنه های زیبای زیر آبی مانگا رو قراره تو انیمه ببینم، برام فوق العاده دلنشینه ... هیکاری و فوتابا چه دوبلورهایی خواهند داشت .. موسیقی متن چطور خواهد بود .. از صمیم قلب آرزو می کنم یک موسیقی خوب داشته باشیم ... و نگران کننده ترین مسئله برای من حضور استودیویی مثل استودیوی J.C.Staff  در راس تولید انیمه ست که واقعاً می ترسم کار رو خراب کنند ... حالا دید مثبت خودم رو بخاطر حضور کسایی مثل Junichi Sato ، کارگردان آریا و همینطور Kenichi Kasai ، کارگردان باکومان نگه می دارم .. امید که این اقتباس به چیزی شیرین و دلپذیر تبدیل بشه!!


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر 25 اردیبهشت 1395 ساعت 19:02

سلام خدمت حبیب جان
عالی بود من که از شنیدن این خبر و اومدن انیمه امانچو واقعا مقل خودت هیجان زده و سوپرایز و غافلگیر شدم
ان شاء الله که هرچه زودتر بیاد و من و تو بتونیم اون رو ببینیم و به قول خودت لذتشو ببریم
مرسی از اینکه من رو هم مثل خودت هیجان زده کردی
منم خیلی منتظرم
پس تا اومدن امانچو لحظه شماری میکنیم
خدا حافظ تا قسمت اولش

سلام امیر جان.
خوشحالم تو هم مثل من هیجان زده ای.

مطمئنم عالی میشه ...

منم واسه نوشتن درباره ش ذوق دارم. حتماً نقد اپیزودیک رو انجام میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد