M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 03

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 03






قسمت سوم اُفت نسبتاً کمی به نسبت اپیزود دوم داشت ولی با اینحال همچنان سرگرم کننده و بامزه بود. شروع کردن از سناریوی نقاشی و با حضور کارکتری مثل چیناتسو خود به خود خاطراتی وحشتناک رو به خاطر ما طرفداران سری میاره؛ اینکه چطور بعد از دیدن هر اثر هنری چیناتسو شروع به لرزیدن می کردیم و شب ها درباره اون لحظات کابوس می دیدیم! این دفعه هم پای آکاری وسط بود، باز هم این چیناتسو جور دیگه ای معصومیت آکاری رو لکه دار کرد و اینبار با نقاشی فجیع خودش! نقاشیِ فجیعی که ظاهراً حداقل برای خواهر چیناتسو چیز قشنگیه و اونو می پسنده! نمی دونم این خاصیت خواهرهای انیمه ست که Siscon هستن یا اینکه نه، واقعاً از نقاشی های چیناتسو خوشش میاد. بهرحال هر چیزی که هست بماند.

این فصل داریم معلم های بیشتری می بینیم .. ایندفعه معلم نقاشی یا هنر، آزوما سنسی رو دیدیم .. بامزه بود .. خصوصاً عکس العملش نسبت به نقاشی چیناتسو که بهت زده شد و اونجوری به نقاشی خیره شد و نمی دونست چی به چیناتسو بگه! از اون طرف باز هم سناریوی علاقه و تنفر بین هیماواری و ساکوراکو رو دیدیم؛ سناریویی که هیچ وقت کسل کننده نمیشه و جا داره از آزوما سنسی هم تشکر کنیم که تو این بین از احساسات این دو نسبت به هم حرف زد و اشاره ای به علاقه اونا بهم کرد. شاید از بین زوج های انیمه این دو نفر بوده باشند که کمتر به سمت هم قدم برداشته باشند و به طور مستقیم چیزی عاشقانه بهم گفته باشند.

اما قشنگ ترین لحظات اپیزود و میشه گفت مهم ترین اونا، الگو گرفتن ساکوراکو از آیانو چان بود که واقعاً خنده دار از آب در اومده بود .. حتی با وجود کم بودن بعضی از عنصرهای کمدی و نداشتن موسیقی خوب همچنان میشد از این داستان لذت برد. آیانوی بیچاره چه خجالتی می کشید .. وقتی اداش در آورده میشد و سرخ میشد، خیلی واسه من نازنین بود. ساکوراکو هم که استاد بی خیالیه .. در کنار کیوکو زوج معرکه ای واسه تیم بیخیال انیمه محسوب میشه! بیچاره آیانو، حتی نتونست واسه گرفتن فُرم به سراغ کیوکو بره! دلم براش سوخت. ولی هر اپیزودی که آیانو داشته باشه، ناخودآگاه دل من رو می گیره و دوسش دارم. در عوض این اپیزود کیوکو و گروه باشگاه سرگرمی کمی کمرنگ به چشم می اومدن .. یا من اینجور حس کردم!

روی هم رفته به نظر من های لایت اپیزود ساکوراکو و آیانو بودن و خیلی از دیدن لحظات کمدی بین این دو لذت بردم .. از طرف دیگه، حضور "توموکو" خواهر چیناتسو هم در نوع خودش دیدنی بود .. خواهری که علاقه یاندره واری به آکانه، خواهر آکاری داره و بخاطر همین ذوق زیادی رو از دیدن آکاری نشون داد. و کلاً در مورد اپیزود .. آره می دونم، می تونست بهتر باشه ولی همچنان دنیای شیرینی یورو یوری برای من یک دنیای رویاییه ... خیلی زیاد بهش علاقه دارم و به این سادگیا ازش دل نمی کشم! ^^


صحنه هایی از اپیزود :

- عاشق میمیک های آکاری ام .. خیلی بامزه ست :





- ساکوراکو در اوج تنبلی های خودش :



- تصور کیوکو از سگ خواستن آکاری :



- خاطره آکاری از تلویزیون دیدنش .. فقط ببینید چطور جلوی تلویزیون نشسته!!



- تقلید های ساکوراکو از آیانو عالی بودن :




- بیچاره آیانو داشت آب میشد :



- ساکوراکو چه سگ خوبی میشه .. حداقل ادب داره :



- آیانو چه راحت هیماواری رو بغل کرد .. از سوندره ای مثل اون بعید بود :



- از جمله میمیک هایی که کمتر از آیانو می بینیم .. ولی دیگه به اینجاش رسیده بود :



- فانتزی و توهمات چیتوسه خیلی کم شده .. کمی حیفه!



- یکی از بهترین شات های اپیزود .. کیوکوی چنگال به دهان :



- کیوکو در حال گول زدن توموکو :



- خوشحالی توموکو از دیدن آکاری :



- ضایع شدن چیناتسو از زبون خواهرش هم خیلی بامزه بود :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد