M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Diamond no Ace S2 - Ep 29

Diamond no Ace S2 - Ep 29



دیدن ساکاکی، مربی سابق سیدو واقعاً جذبه خاصی به انیمه داده؛ هم به کاتائوکا و هم به محیط تمرین سیدو و جالبه که حضور این مربی در بهترین زمان ممکن یعنی مسابقه داخلی دسته یک و دوم سیدو شکل گرفته. ساکاکی اشاره های خوبی به بازیکنای سیدو داشت و درباره پیچرها و بازیکنا صحبت هایی کرد ولی مهم ترین صحبت های اون درباره کاتائوکا بود .. فرصت خوبی بدست اومد و تونستیم کمی با گذشته مربی با اقتدار و با ابهت سیدو آشنا بشیم .. دیدیم که در دوران جوونی چقدر موفق بوده و چطور تونسته سیدو رو به مسابقات کشوری و فینال اون مسابقات ببره! واقعاً این اپیزود و دیدن گذشته کاتائوکا لازمه بهتر فهمیدن کارکترش بود .. خوشحالم که این اتفاق افتاد.

خود مسابقه چیزی قابل اشاره ای نداشت .. پیچرها پرت کردن و چند لحظه کمدی هم داشتیم که نشاط تیم سیدو رو به تصویر می کشید. نابه حتی بازیکنای خودی رو هم آنالیز می کرد و به نظر میرسه که حالا تبدیل به یک آنالیزور بسیار خوب برای تیم شده .. می تونه در آینده نقش بیشتری در بردهای تیم سیدو داشته باشه. این قسمت زیاد چیزی از اوچیای ندیدیم و آنچنان هم لازم نبود. در این به نظر میرسه برادر تِتسو، ماساشی یوکی هم تصمیم به پیوست به سیدو گرفته ... پس باید منتظر حضورش باشیم .. فکر کنم بَتر فوق العاده ای برای تیم بشه! از لحاظ اخلاقیات هنوز اونو درست نمیشناسیم ولی به نظر سرسنگین میاد و نیازه که بچه های سیدو کمی اونو نرم کنند.

و انگار با حرف های آخر بین ساکاکی و کاتائوکا بتونیم شاهد منصرف شدن کاتائوکا درباره کناره گیری از تیم سیدو باشیم .. دور از ذهن نیست و خصوصاً حالا که چیزی تا مسابقات کشوری نمونده و هیجان قراره چندین برابر بشه، برد سیدو کافیه تا تشین کاتائوکا محکم سر جای خودش رو نیمکت باقی بمونه و از طرفی اوچیای هم می تونه با اون زوجی عالی رو برای هدایت تیم سیدو تشکیل بشه .. کارکترپردازی ها داره شکل بهتری میگیره .. پیش به سوی مسابقات بعدی و رسیدن به مسابقات کشوری! 



صحنه‌هایی از اپیزود :

- کاتائوکا در دوران جوونی و زیر نظر ساکاکی :



- زحمت و تمریناتش قابل تحسین بود :





- لحظه انتخاب شدنش به عنوان ایس تیم :



- تیتر مجله در مورد مسابقات کشوری :



- و لحظه آخر صحبت های مربی ساکاکی و کاتائوکا :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد