M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 12

Yuru Yuri San☆Hai - Ep 12


 


Ugh ، کار به جایی میرسه که حتی پایان بندی هم بحث برانگیزه. چقدر این عوض شدن عوامل روی یک کار تاثیرگذاره. این نکته رو می تونید به وضوح تمام در طول این فصل یورو یوری درک کنید و متوجه بشید. یعنی به قدری تغییرات ایجاد شد که حتی پایان بندی سری که معمولاً با یک "بنگ" از فضای اون دور میشدیم و یه سکانس شاهکار از آب در می اومد، اینبار به حالتی کاملاً آرامش بخش و ملایم به پایان برده شد. با شناختی که در طول این فصل از کارگردان پیدا کرده بودم چنین احتمالی رو می دادم و اونو از فرضیه حذف نکرده بودم ولی با اینحال، باز هم یه جورایی امیدوار بودم که حداقل استایل پایان بندی فصل ها رو حفظ کنه.

اپیزود ناز و دوست داشتنی‌ای بود؛ چه بخوایم از اجرای آکارین و ساکوراکو و مسخره بازی های ساکوراکو حرف بزنیم و چه هدیه های بامزه شون به همدیگه، اون کلاه های پف پفی، مقام اولی آکارین؛ مقامی که توسط یه اردک دزیده شد و بار دیگه آکارین بیچاره تنها موند تا در معصومیت خودش بسوزه! نوشیدن تو ظرف های ساکه تو اون هوا و منظره پر از شکوفه مسلماً لذت خاص خودش رو داشت .. جنبه خوبی از یک حالت برش زندگی بود و آرامشی که می تونه در یک محیط وجود داشته باشه. شکوفه هایی که توی ظرف اونا می افتاد و با دنیایی بچگانه روبرو میشدیم؛ ساکوراکویی که درخت رو بخاطر بدست آوردن شکوفه تکون می داد و بعد فرار یویی به اون حالت خنده دار!

اما نکته جالب اپیزود، توصیف چطور برقرار شدن باشگاه سرگرمی بود و اینکه از کجا به کجا رسیدیم. لحظات خوش و خیلی خاطرانگیزی با این صحنه ها رقم خورد و فکر می کنم اگه به عقب نگاه کنیم و بخوایم لحظات خوبی از این فصل پیدا کنیم، این لحظه و به یاد آوردن اون خاطرات جز نقاط مثبت فصل باشند.

روی هم رفته، افکار متفاوتی در طول فصل داشتم .. در مورد کارگردان، در مورد آهنگساز و روند رو به آرامش بخش رفتن سری در این فصل ولی اگه بخوام جمع بندی کنم، تصور می کنم نظرم بیشتر به سمت مثبت تمایل داره که اون رو مدیون خاطرات خوبم از این سری میدونم؛ اینکه چقدر با لحظات ریز این انیمه می تونم خوش باشم و با تک تک کارکترهای اون ارتباط برقرار کنم. نمی دونم فصل بعدی در کار خواهد بود یا نه ولی بهرحال حتی با ضعف هایی که فصل سوم داشت، نگاه دوست داشتنی خودم به این سری رو حفظ می کنم و همیشه اون رو دوست خواهم داشت.



صحنه هایی از اپیزود :

- اجرای کمدی ساکوراکو بهمراه آکارین :





- هه هه، چقدر از چیناتسو تو این فصل خوشم اومد :



- یه لحظه دوست داشتنی بین کیوکو و آیانو :



- اردک و جریان برباد رفتن مقام آکارین :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد