M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Prince of Stride - Ep 01

 Prince of Stride - Ep 01



ما برای استراید به هونان اومدیـم!



توصیه اولیه : به موسیقی کار توجه کنید. آهنگسازی بسیار خوب کار فضای انیمه رو دیدنی کرده. ریتم تندی که در موسیقی متن دیده میشه، همراهی بیننده با دنیای انیمه رو به راحتی تمام رسونده و برای من تو ابتدای کار نکته مثبتی بود. علاوه بر اون تیتراژ بندی، سبک قرار گرفتن تابلوها، فونت ها، نوشته های درون انیمه و روی هم رفته جلوه های تصویری خاصی درون انیمه گنجونده شده که می تونه از جمله لذت های دیدن این انیمه باشه؛ منتظر بودن برای دیدن خلاقیتی که در اینباره شاهد خواهیم بود و تنوعی که بکار برده میشه از جنبه های مثبت انیمه ست.

و اما بعد ...

به عنوان کسی که آنچنان مشتاق دیدن این انیمه نبودم و صرفاً بخاطر بودن نام مدهوس، این استودیوی بزرگ به سراغ امتحان کردن کار رفتم، باید بگم که کنجکاوی من به خوبی قلقلک داده شد و حداقل تا 3 اپیزود این انیمه رو دنبال خواهم کرد. ریتم بسیار خوبی رو میشد تو پرداخت فضای داستانی انیمه شاهد بود؛ با وجود شکل گرفتن تیم استراید در یک اپیزود، آنچنان احساس عجله و اجباری در کار دیده نشد و به خوبی تونستم خودمُ تو محیط کار جا بدم.

داستان چیز خاصی نداشت، ساده ولی جالب .. از راه رسیدن به هونان .. نداشتن اعضای کافی .. اشاره هایی به گذشته و نیمچه فلش بک هایی که در حد یک شات به ما نمایش داده شدن (که احتمالاً بعدها تاریخچه اون فلش بک ها توضیح داده میشن و بیشتر شکافته میشن.) و مسابقه هیجان انگیزی که در نهایت مساوی شد ولی با اینحال نقطه اوج اپیزود از نظر من همین مسابقه بود. ^^ روند پیشروی مسابقه و رسیدن به انتهای کار خیلی جالب انگیز بود.

از بین کارکترها قطعاً اونی که برای من جالب توجه به نظر رسید، یاگامی بود که هم از لحاظ چهره و هم از لحاظ شخصیت قابلیت های یک کارکتر اول خوب رو دارا هست ولی در کنارش تاکرو هم خارج از چندش بازی هایی که انجام می داد (ور رفتن با پاهای بقیه! ) ، نقش مکمل خوبی برای یاگامی خواهد بود. دختر داستان، نانا هم آنچنان در حاشیه نبود و می تونه نقش نسبتاً خوبی در کار داشته باشه .. بودن دوبلوری مثل هانازاوا و معصومیتی که به صدای نانا میده برای من کافیه که هر هفته مشتاق شنیدن صدای این کارکتر باشم. و اگه بخوام به کارکتری اشاره کنم که آنچنان به حضور پررنگش علاقه ای ندارم، هوزومی بود که یه جورایی برای من نچسب بود و منتظر دیدن پیشرفت های کارکتری بعدیش می مونم!

روی هم رفته شروعی بهتر از انتظاراتم بود ولی همچنان با تردید به دو اپیزود بعدی چشم می دوزم



صحنه‌هایی از اپیزود :

- صحنه ورود یاگامی به آکادمی صحنه جالبی واسه معرفی کارکترش بود :



- ملاقات نانا با یاگامی :



- اینجوری عضو جدید رو به باشگاه میارن :



- افکت ها و نحوه به تصویر کشیدن دوندگی کارکترها در نوع خودش دیدنی بود :


- چطور ممکنه یاگامی توپ رو نبره؟ بامزه بود.



- این جناب عینکی هم می تونه بار کمدی مناسبی اضافه کنه :



- نگاهی به گذشته :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد