M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Musaigen no Phantom World - Ep 01

Musaigen no Phantom World - Ep 01




صحبتم طولانی نیست یا سعی می کنم نباشه .. فقط نتونستم جلوی خودمُ بگیرم و خواستم کمی از درجه تعجبم درباره فن سرویس کار حرف بزنم. با وجود دیدن لحظه هایی از تریلر و آشنا شدن با کار، هنوز هم در قالب کار دیدن این نوع حالت فن سرویس برام کمی عجیب و تا حدودی خنده دار بود. هنوز نمی دونم خنده دار از نوع خوب یا بد ولی اینکه کیوتو انیمیشن به چه شکلی بازیگوشی کرده و با ظرافت خاصی فن سرویس کارکتر مای رو به اجرا در آورده، در نوع خودش جالب توجه هست. منتظر می مونم تا ببینم هفته های بعد این نوع فن سرویس سبک ولی تا حدودی پر رنگ چه تاثیری رو ذهن من میذاره.

از این جریان که بگذریم ...

داستان بدک نبود ولی طراحی کارکترها بسیار تو دل برو و نازنینه! هر کدوم از دخترای انیمه علاوه بر دوبلورهای خوبی که دارن، چهره پردازی عالی و ردیفی دارن. کمتر از این از استودیوی کیوتو انیمیشن انتظار نمی رفت و حداقل از این لحاظ مطمئن بودیم که چیزی درخور تحسین به ما تحویل میده. بحث از دوبلورها شد، باید بگم که صدای کارکتر مای به دست Uesaka Sumire حسابی به جا و مناسب از آب در اومده .. کاملاً تونستم اونو قبول کنم و فکر می کنم بهترین دوبلور تو لیست کارکترهای این انیمه باشه. در کنار Uesaka Sumire هم کارکتر رینا با صدای Hayami Saori حس معصومانه خوبی پیدا کرده که مشتاق شنیدن بیشتر صدای اون هستم.

روی هم رفته من که شروع کار رو پسندیدم و فکر می کنم جز محبوب های فصل خواهد بود.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد