M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

ReLIFE - Episode 02 & 03

ReLIFE - Episode 02 & 03 


کم پیش میاد 10% به 90% غلبه کنه و کم پیش میاد چنین درجه لذت پایینی که از اپیزود اول بردم تو اپیزودهای بعد یهو برگرده ولی .. تو این مورد شد؛ اپیزود دوم و سوم نظر من رو بلکل در مورد انیمه عوض کرد و همین اون خوبیِ قانون "سه اپیزودی" رو مشخص می کنه! خوشبختانه ریلیز شدن انیمه بصورت یکجا تو این مورد به نفع من و انیمه تموم شد و حالا که دارم بهتر به دنیای اثر نگاه می کنم، ازش راضی هستم .. ادامه مسیر واسم جالب بوده. شاید بیشتر این موضوع بخاطر جنبه کمدی پیش اومده بین رابطه کاریو و هیشیرو بوده باشه و نه موضوع اصلی! ولی بهرحال خوب شده ... احساس می کنم تم، روند پیشروی و حس و حال جاریِ خوبی بر انیمه حاکم شده و ماراتون زدن این اثر کمی منُ یاد ماراتون زدن کارهای نتفلیکس میندازه که میشه ریلکس نشست و از دیدن اپیزودهای پشت سر هم اون سریال ها لذت برد.

بهرحال .. خواستم نظر منفی خودم رو اصلاح کنم .. و بگم که نظرم برگشته!
حالا منتظر دیدن ادامه ماجرا هستم و می خوام ببینم با این فضای حالا خوب چه ماجراهایی رو خواهیم دید.

+


دو صحنه مورد علاقه ـم از اپیزود دوم و سوم ...

- سیگاری که کنار گذاشته شد :



- و لبخند های کاملاً طبیعی هیشیرو :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد