M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Love Live! Sunshine - Ep 03

Love Live! Sunshine  - Ep 03





 نقطه خاص! جایی که همه چیز رنگ می گیره!



هر سری آیدولی، وقتی که شروع میشه به نقطه خاص یا نقطه عطفی نیاز داره؛ جایی که اتفاقی خاطرانگیز در اون سری بیافته و گام بزرگی برای بچه های گروه آیدول انیمه باشه. اپیزود سوم، همون لحظه خاص برای انیمه Sunshine بود. جایی که مثل سری قبلی لاو لایو یه اجرای خلوت از گروهُ دیدیم .. جایی که همه چیز مطابق انتظارات پیش نرفت و بعد ناگهان همه چیز زیر و رو شد ولی خب برای اینکه به اون صحنه برسم باید به عقب تر برگردم و از اینکه چطور به اونجا رسیدیم بیشتر بگم.

از قرار معلوم ماری کله گنده تر از این حرفاست و بخاطر کمک مالی زیادی که خانواده ش به مدرسه داشته پست مهمی تو مدرسه داره!! من فکر می کردم فقط یه بچه پولدار ساده باشه ولی انگار چیزی بیشتر از اینهاست! بهرحال از راه رسیدن ماری خوب بود .. حداقل باعث شد که شوخی طرفدارای انیمه با کم حضور بودن کارکترش تموم بشه. شوخی ای که سر نبودن ماری تو جریان داستان مد شده بود و سر زبون ها بود :






[دو سال از زمانی که من دیالوگی داشتم گذشته! ]



و خب اومدن ماری یه خوبیِ دیگه هم داشت و اون چیزی نبود پارتی بازی کردن و کنار زدن دایا سان، رئیس شورا واسه تایید کردن باشگاه آیدولی مدرسه! ولی ماری یه شرط گذاشت اونم این بود که سالن مدرسه باید تو اجرای اول گروه آکوا پر از تماشاچی بشه ... اوه .. "آکوا" ، داشت یادم میرفت ... قرار شد اسم گروه آکوا باشه! بالاخره صحبت سر اسم گروه رو هم دیدیم و سرش تصمیم گرفته شد که به نظر من آکوا یه اسم فوق العاده عالیه! از این جریان اسم که بگذریم، نحوه صحبت کردن ماری خیلی خاصه و انگلیسی و ژاپنی قاطی کردنش ممکنه واسه یه تعداد محدودی روی اعصاب باشه ولی من که خیلی راحت باهاش کنار میام و دوسش دارم. دیدن رفتار شنگولش مقابل دایای جدی هم در نوع خودش دیدن داشت .. حسابی دایا رو اذیت کرد. البته این فقط دایا نیست که داره توسط ماری اذیت میشه .. طی این اپیزود سوم و چهارم کلی اذیت و آزار دیگه رو هم به دیگران رسونده که نشون میده آدم خطرناکیه ... یه پا واسه خودش "نوزومی" ـه. نوزومی هم خوب بلد بود از این کارهای شیطنت بار انجام بده.

و چیکا، یو و ریکو دست به کار شدن ...

برای جذب کردن تماشاچی .. آگهی زدن، صحبت با بقیه و کمک گرفتن از خواهر چیکا که خیلی دختر جالبیه و امیدوارم کمی بیشتر اونُ ببینیم. صحنه هایی که چیکا، یو و ریکو به دل شهر رفتن و آگهی پخش کردن تیکه کمدی خوبی واسه اپیزود بود. اون لحظه کوبوندن دختر بیچاره به دیوار توسط چیکا خیلی بامزه در اومده بود و حالت تهدیدی که چیکا واسه دعوت دختره به کنسرتشون داشت خنده دار بود. از اون طرف هم ریکو خجالت می کشید و از قضا وقتی پا جلو گذاشت و خواست آگهی پخش کنه، به یوهانه ی چونیبو (!) برخورد کرد که مثل نیکو تو فصل اول استتار زده بود. این اپیزود جای خالی هانامارو و روبی، بهترین زوج انیمه بشدت احساس میشد. کمابیش حضور داشتن ولی خب دلم می خواست بیشتر از اینها اونا رو ببینم.







بالاخره زمان اجرای اول گروه آکوا تو سالن مدرسه فرا رسید.

اجرا به انتقاد بعضی ها کمی با شباهت به اجرای سری قبلی پیش رفت ولی به تحسین من و خیلی از کسایی که انیمه رو دنبال می کنن، جداً خوب بود و حس تازگی خاص خودشُ داشت. من که حسابی از شنیدن شعر اول آکوا لذت بردم. به دل می نشست و پر از احساس بود و بارونی که تو صحنه میزد و جمعیتی که هنوز سالنُ پر نکرده بودند فضا رو دراماتیک تر از حالت معمول کرده بود. و بعد اون جریان برق رفتن و بدتر شدن قضیه هم پیش اومد که خیلی اوضاع رو خطرناک کرد. از این لحاظ که سالن پر نشده و گروه نمی تونه تاییدیه لازم رو بگیره! ولی بعد مشخص شد که فقط جریان زمان بندی بد بوده و تقصیر از چیکا بوده که بد به گوش بقیه رسونده. جمعیت سیل سیل سرازیر شد و بالاخره اتفاق افتاد ...

یه اجرای عالی و پر از درخشش رو از آکوا دیدیم ... !

لحظه ای که منتظرش بودم و می دونستم نقطه خاص این انیمه میشه! به چنین لحظه ای نیاز داشتیم. جایی که باقی اعضا هم اجرای سه نفره ی گروه رو ببینن و به عضویت در گروه علاقمند بشن. خوشبختانه تمام اعضا، حتی یوهانه هم با اون استتارش سر و کله ش پیدا شد و به نظر میرسید که همه از اجرای آکوا رضایت داشتن. لحظات اجرا واقعاً لذت بخش بود و ناخودآگاه می تونه یک نفر رو احساساتی کنه .. من که کمی تا قسمتی احساساتی شدم و از دیدن لحظه لذت خیلی زیادی بردم. امیدوارم در آینده باز هم اجراهای گروه رو بپسندم و در این حد زیبا باشند.









حالا فرصت برای معرفی باقی کارکترها فراهم میشه. از اجرای اولیه رد شدیم. خیلی خوبه که یک پیش زمینه اجرایی از گروه آکوا داریم و همین می تونه مشوق عضو شدن اعضای گروه باشه. حداقل از چشمای روبی و هانامارو که میشه خوند اونا به اومدن به گروه علاقه دارند و اگه کسی باشه که بازم بشه بهش امید داشت که به راحتی عضو گروه بشه، اون ماری هست که خودش تابلو میزنه! بجز این چند نفر، موندم چطور یوهانه به گروه ملحق میشه و با این اخلاقش به چه درد گروه می خوره! و البته دایا سان و کانان هم جای خود دارن و ... !

باید دیدنی باشه!


صحنه‌هایی از اپیزود :

- ماری در کنار اعضای گروه آکوا :



- یو تو حین اجرا خیلی ناز شده بود :



- کانان در حال گوش دادن به اجرای آکوا :



- تمرین لب ساحل :


++


- پوستر میوز روی دیوار اتاق چیکا :



- همونطور که فکر می کردم ریکو هنوزم با سگه درگیری داره :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد