M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Love Live! Sunshine - Ep 06

Love Live! Sunshine  - Ep 06






سناریوی سری قبلی پیش کشیده شد.
و در مورد خوب یا بد بودنش هنوز میشه منتظر موند و دید!



ترس من و یه عده دیگه از طرفداران سری جدید به حقیقت پیوست؛ اینکه دوباره جریان "بسته شدن مدرسه" پیش کشیده بشه .. با گذشت 5 اپیزود من فکر می کردم قرار نیست این موضوع رو ببینیم و خدا رو شکر می کردم پا به جاده تکراری نذاشتیم ولی خب، انگار قسمت ششم خبر از بسته شدن مدرسه اورانوهوشی داد. و همه چیز به بیشتر شدن تعداد ورودی های مدرسه بستگی داره. اگه سری قبل رو دیده باشید روتین رو می دونید : "باشگاه آیدولی تشکیل میشه، مدرسه به مشکل می خوره، باشگاه محبوب میشه، دانش آموزای جدید به اورانوهوشی میان و مدرسه نجات پیدا می کنه!" و خب این کمی ناخوشاینده. کاش و ای کاش این جریان عوض میشد و این تنبلی رو از سوی نویسنده های کار نمی دیدیم.

سوتفاهم نشه! من هنوز سری رو بسیار دوست دارم؛ کارکترها هر کدوم تو دل برویی خودشونُ دارن ولی خب بهتر بود علاوه بر تازگی کارکترها، تازگی متن و سناریوی داستانی رو هم داشته باشیم. بهرحال اتفاقیه که افتاده و باید از کنارش عبور کرد. موضوع پیش کشیده شد و همه حالا دنبال راه چاره ای برای کشوندن دانش آموزای جدید به مدرسه اورانوهوشی هستند. نکته خوب این قضیه هم عکس العمل چیکا در مقابل بسته شدن مدرسه بود. اینکه با اون شکل و حال شروع به خوشحالی کرد و همه رو متعجب کرد. چون بسته شدن مدرسه به جریان میوز شبیهه چیکا هم به این تصور افتاد که اونا هم می تونن موفق باشن! چیکا با چه چیزهای عجیبی انگیزه می گیره!!

دایا همچنان مخالف جریان آیدولی مدرسه ست. و هر چیزی که هست به کانان برمی گرده. به نظر میرسه کانان تو اجرای قبلی اونا، زمانی که بهمراه ماری روی صحنه رفتن دچار مشکلی شده و یه نیمچه فلش بک هم در مورد این موضوع داشتیم که زیاد موضوع رو نشکافت ولی میشد فهمید که کانان دچار مشکلی شده و نتونسته اجرا کنه. این باعث شده که گروه آیدولی سابق مدرسه منحل بشه و به سرانجام نرستن. در هر حال، دیدن اون فلش بک دوران کودکی و بعد بزرگسالی ماری، کانان و دایا در نوع خودش خیلی ناز و جالب بود. مطمئنم در آینده بیشتر ازش حرف زده میشه.




روی هم رفته اپیزود دلچسبی بود ولی برخلاف اپیزودهای قبلی کمی ضعف رو هم دیدیم. از نکات خوب اپیزود بامزه بازی های روبی و یوهانه تو حین ساختن دمو رو میشه اسم برد. تیکه ای که یوهانه فکر کرد روبی تو درخت رفته خیلی خنده دار بود و تیکه هایی که هانامارو ذوق زده میشه مثل همیشه حسابی بامزه ست. یه سگ جدید هم این اپیزود به جمع کارکترهای حیوون انیمه اضافه شد تا ریکو بیشتر زجر بکشه ... خیلی بامزه بود، امیدوارم بازم ببینیمش. و شاید حضور همین سگه باعث بشه که ریکو بالاخره بتونه با سگ ها کنار بیاد.

و اینکه، اجرای ترانه ای رو هم تو نیمه دوم داشتیم. یه اجرای دمو وار و زیبا با حضور اعضای فعلی باشگاه که خیلی به فضا می خورد و پر از احساس شده بود. تو اجرا از لحظات CG زیادی استفاده شده بود که مثل سری قبلی می مونه و من که انتظارشُ داشتم. آنچنان اذیت کننده نیست و یه جواریی حس بامزه ای به رقص کارکترها میده. بهرحال اجرای لب ساحلی دل انگیزی بود و احساس روحیه بخش جالبی رو برای باشگاه آیدولی بهمراه داشت.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- ذوق زده شدن هانامارو تو دوران بچگی و بزرگسالی :





- روبرو شدن ریکو با سگ جدید انیمه :





- صحنه هایی از اجرای نیمه دوم :









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد