M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Amanchu - Episode 06

Amanchu - Episode 06






بارون سنگین میباره ...
روبان خوشبختی ببندیم و شنا یاد بگیریم!



به دل بارون فرو رفتیم .. بارونی ظاهراً دپرس و دلگیر کننده ولی خوبی تمرینات غواصی اینه که میشه با وجود بارون سنگین باز هم به استخر رفت و اونجا تمرینات رو ادامه داد. تکو تکنیک پاکسازی ماسک رو یاد گرفت و به خوبی از پس بر اومد. ولی نکته خنده دار و جالب اپیزود جایی شروع شد که فهمیدیم تکو شنا بلد نیست! صحنه خیلی بامزه بود .. از میمیک تکو گرفته تا سنسی و اونایی که دزدکی داشتن تکو رو دید میزدن و بعد هم یه نیمچه سکانس های خاصی که از مشاور چا می دیدیم که همه با هم ترکیب میشدن و جو نازنینی به صحنه می دادن. نتیجه گرفتیم که تکو باید شنا یاد بگیره .. شنا یاد گرفتن هم که یک روزه ممکن نیست! اونم واسه تکویی که یه مقدار ترس تو وجودش داره .. اما خب، انگیزه شُ داره. انگیزه شنا کردن با پیکاری و باقی اعضای باشگاه غواصی! برای رسیدن به آب های آزاد و غواص شدن و در نهایت خوش گذروندن ... !

گردش با سنسی خیلی لذت بخش بود .. سوار ماشین شدن و زدن به دل جاده ... دیدن مناظر دریایی شهر ایزو. از اینکه مشاور چا رو هم با خودشون بردن خوشم اومد .. حضور چا همیشه فضا رو معصومانه تر به پیش میبره و یه حس خیلی آمانچویی به کار میده. و بعد یکی از بهترین لحظات اپیزود از راه رسید .. جایی که تکو و پیکاری روی پله ها نشستن و همصحبت شدن؛ یه لحظه صمیمانه بین دو دوست .. صحبت از غواصی و انگیزه هایی که میشه داشت .. تسلیم نشدن و اینکه چطور میشه به آینده ای که قراره با هم غواصی کنند حرف زدن ... ! "تصمیم گرفتم یک روز باهات غواصی کنم" و لحظات فلش بکی که زده شد .. موسیقی دلنواز ... و بعد چهره بشاش تکو؛ تکویی که بخاطر پیکاری پا به دنیای شادی گذاشته و داره پر از ذوق و شوق میشه!

عکس العمل پیکاری دربرابر حرفای تکو خیلی شیرین بود .. خجالتی شدن .. دست به صورت گرفتن .. اوا اوا گفتن ها و ... از راه رسیدن سنسی! همه چیز باعث شد یه موقعیت طلایی داشته باشیم. و حتی تو این بین، اگه تو میدون دقت بخرج بدید، می بینید ارجاعاتی از انیمه Aria به چشم می خوره ... از آریا تایچو، هیمه تایچو و ... این یه چیز رویایی واسه من بود. اپیزود یه حس آریایی خیلی قشنگ به خودش گرفته بود و من چقدر از این حالت استقبال می کنم. استفاده از کوچکترین ارجاعات انیمه Aria می تونه ارزش این کار رو واسه من بیشتر کنه. اینکه تلنگری به محبوب ترین انیمه تمام دورانم زده بشه سرمُ پر از لذت می کنه.

تو این صحنه می تونید ارجاع آریا تایچو و هیمه تایچو، گربه های انیمه Aria رو ببینید :






- از Aria :







در نهایت به بخش سناریوی روبان رسیدیم .. روبان خوشبختی ...

دعا کردن برای برآورده شدن خواسته های تکو و پیکاری .. که تو این مورد پیکاری هم برای برآورده شدن خواسته تکو رو دعا کرد. این از اون لحظه های خاصیه که رابطه صمیمی تکو و پیکاری رو بیشتر از قبل به رخ می کشه؛ اینکه این دو چقدر دارن بهم وابسته میشن و چقدر می تونن مهربونانه در کنار هم باشند. حسی که از رابطه دوستی تکو و پیکاری به من منتقل میشه رو واقعاً دوست دارم .. لطافت خیلی تو دل برویی تو روح دوستی اونا نهفته که اونُ تحسین می کنم. امیدوارم همینطور بیشتر به روح نواز بودن رابطه این دو متمرکز باشیم و فکر نمی کنم در این مورد ناامید بشم.


صحنه‌هایی از اپیزود :

- مشاور چا چه علاقه ای به نشستن روی سر بقیه داره :



- این صحنه عالی بود ، همه چیزش .. دیالوگ ها، میمیک ها، احساسش :







- در کنار روبان ها :


+



- چهره سنسی وقتی فهمید تکو شنا بلد نیست :



- تیپ مخفی اینا رو :



- زیر آب رفتنشون هم بامزه بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد