M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru

Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru


sakurako-san-ashimoto-ni-wa-shitai-ga-umatteiru12-1-jpg



توضیحات و نظر شخصی : انیمه برگرفته شده از لایت ناولی معمایی با همین نام هست که از سال 2013 در حال انتشار بوده و همچنان ادامه داره. نقطه پر کشش و جلوه خوب اولیه این سری حضور یک کارکتر متفاوت و منحصر به فرده .. "کوجو ساکوراکو" دختر اصلی این سری کسیه که قراره بین دخترهای فصل پاییز یکی از خاص ترین خصوصیات اخلاقی رو داشته باشه. می پرسید چرا؟ جواب فقط در یک کلمه می گنجه و خلاصه میشه : اسکلت ... ! ساکوراکو دختر بسیار زیباییه که در یک خانواده پولدار به دنیا اومده و علاقه زیادی به اسکلت های زیبا داره. اما داستان و لیست کارکترهای انیمه فقط به ساکوراکو ختم نمیشه؛ دوست پسر اون "تاتواکی شوتارو" یه پسر دبیرستانی معمولیه که دوست داره همیشه دوست دختر خودش، ساکوراکو رو به دیگران نشون بده و اونو به رخ بکشه. این دو در شهر آساهیکاوا زندگی می کنند و در حالی که زندگی روزمره خودشونُ ادامه میدن، با اتفاقاتی مرموز و مرتبط با اسکلت ها روبرو میشن.

تا الان پرکشش ترین منظره این انیمه همون خصوصیات اخلاقی ساکوراکو و بحث علاقه داشتنش به اسکلت هاست .. اگه تریلر رو ببینید و با صحنه ای که ساکوراکو بوسه ای بر روی جمجمه ای که در دستانش هست میزنه روبرو بشید، بیشتر از قبل نسبت به شخصیت اون کنجکاو میشید. مسلماً این خصوصیت و علاقه چیز نسبتاً جدیدی برای ماست و می تونه نوید بخش این باشه که کارکترپردازی خوبی رو در این سری شاهد باشیم. به نظر میرسه ساکوراکو شخصیت سنگین و با وقاری داشته باشه و در کنارش خیلی کنجکاوم بدونم که چرا چنین دوست پسری رو برای خودش انتخاب کرده و هدفش از رابطه برقرار کردن با تاتواکی چی بوده. حالا که صحبت از تاتواکی شد باید بگم که من چندان از لحاظ کارکتر پسر داستان و اینکه چقدر کارکتر خوبی خواهد بود مطمئن نیستم و فکر می کنم قراره یکی از کارکترهای نسبتاً بی روح رو از این پسر شاهد باشیم ولی حداقل دختر داستان می تونه اونقدر کشش رفتاری داشته باشه که نقاط ضعف پسر داستان رو از چشم ما دور کنه .. بهرحال باید ببینیم تقابل این دو چه نتایجی رو در پی داره و اینکه فضای معما برانگیز و اسرارآمیز انیمه چقدر می تونه به بهتر به تصویر کشیده شدن این کارکترها کمک کنه. امیدوارم علاوه بر یک رابطه جالب توجه بین این دو کارکتر، اتفاقات معمایی خوبی در رابطه با اسکلت ها ببینیم و سطح کیفی کار اونقدر بالا باشه که انتظاراتمون برآورده بشه.

در مورد عوامل، استودیوی سازنده Troyca خواهد بود که از جمله کارهای تولید شده توسط این استودیو میتونم به Aldnoah.Zero اشاره کنم که کار بسیار محبوبی بود. کارگردان جناب آقای Katou Makoto هست که این اولین کار کارگردانیشه و قبلاً یک اپیزود از انیمه های Servant x Service و Btooom رو کارگردانی کرده. پس واقعاً نمیشه قضاوت درستی روی کارگردان این اثر داشت ولی میشه گفت که میدان و عرصه خوبی رو برای نمایش توانایی های خودش داره ... چه چیزی بهتر از اینکه یک اثر کامل رو بتونی کارگردانی کنی و بهت فرصت بازی با ژانر معمایی داده بشه. کار تنظیم داستان به عهده Ikami Takayo هست که قبلاً کار تنظیم داستان Yurikuma Arashi و Mawaru Penguindrum رو انجام داده و اگه شما هم مثل من این دو انیمه رو دیده باشید می دونید که این دو حس و حال مرموز بسیار خوبی رو داشتند و هر کدوم به نوبه خودش از لحاظ داستانی و ترتیب بندی محتوا در جایگاه خوبی قرار دارند. موسیقی انیمه به عهده گروه Technoboys Pulcraft Green-Fund خواهد بود که قبلاً کار آهنگسازی انیمه هایی مثل Witch Craft Works و Trinity Seven رو به عهده داشتند.

در بخش دوبلورها Itou Shizuka بهترین فرد ممکن برای ایفای نقش ساکوراکو به نظر میرسه؛ کسی که فصل های اخیر با ایفای نقش کارکترهای مثل Takanashi Kozue در Working یا Shiraki Meiko در Prison School و یا Irina Jelavic در Ansatsu Kyoushitsu خوش درخشید و یک دوبلور بسیار عالی برای چنین نقشی به نظر میرسه. کارکتر تاتواکی، پسر داستان هم در دستان Enoki Junya خواهد بود که آنچنان پرتجربه نیست و از جمله کارهاش میشه به نقشی فرعی در Ore Monogatari ، انیمه Golden Time ، Arcana Famiglia: La Storia della Arcana Famiglia ، Cardfight!! Vanguard G و ... اشاره کرد.


« دوبلورها و کاراکترهای اصلی انیمه»

sakurako-san-ashimoto-ni-wa-shitai-ga-umatteiru12-2-jpgsakurako-san-ashimoto-ni-wa-shitai-ga-umatteiru12-3-jpg
sakurako-san-ashimoto-ni-wa-shitai-ga-umatteiru12-4-jpgsakurako-san-ashimoto-ni-wa-shitai-ga-umatteiru12-5-jpg





troycalogo-jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد