M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

!!WWW . Working

WWW . Working




داستان : مانگا و انیمه ای برگرفته شده از سری Working که اتفاقات اون در یک رستوران واگناریای دیگه رخ میده. تو این داستان مجزا با سری اصلی، "دایسکه هیگاشیدا" پسریه که بخاطر مشکلات مالی خانواده، شغلی رو در این رستوران قبول می کنه و رفته رفته با کارکنان رستوران بیشتر آشنا میشه و انس جالبی با محیط کاری خودش می گیره.

نظر شخصی : اگه کلمه ای باشه که دوست دارم در مقابل سری Working بکار ببرم کلمه "خوش ساخت" ـه؛ یک برش زندگی دلچسب و باصفا که هر اپیزود اون مملو از لحظه های بامزه و دیدنیه. سه سری اول انیمه همه چیز داشت؛ از لحظات کمدی، احساسی گرفته تا لحظه های منحصر به فرد و البته داستان مناسب و پایان بندی بی نقص! احساس می کنم اگه قرار باشه لیستی از پایان بندی هایی که حس "کامل بودن" رو به ما منتقل کردن ردیف کنیم یکی از گزینه های ما Working و سه فصل اول این انیمه خواهد بود .. احساسی که به بیننده خودش هم منتقل می کرد و من از اینکه چنین سری شسته رفته و تکمیلی رو دنبال کردم حسابی رضایت داشتم. و این اون نکته مجذوب کننده برای خیلی هاست؛ به شخصه انیمه بین های زیادی رو ملاقات کردم که از دست پایان بندی های ناتمام نالیدن و از اینکه درصد بالایی از کارهای جدید انیمه ای به سرانجامی نرسیدن تاسف می خورن. ولی در مورد Working این احساس وجود خارجی نداره و این یکی از نکات مثبت سری هست.

اما حالا با یک سری جدید روبرو هستیم؛ انیمه ای که کارکترهای جدیدی داره ولی با اینحال، نگاه اولیه با شباهت به سری قبلی به نظر میرسه و این یه چیز خوبه. حدس و گمان ها در مورد اینکه این سری موفق میشه یا نه از الان وجود داره ولی حداقلش اینه که می تونیم با دیدگاه مثبت به سراغ کار بریم. خارج از هرگونه لکه، ابهام، کدری داستان و ... ذوق خوبی در قالب کلی این اثر نهفته ست. اینجا مهم معرفی درست کارکترهای جدیده؛ اینکه عوامل بتونن با لمس درستی به سمت کار بیان و اینجاست که دعا می کنید کاش از عوامل سری های سابق یکی دو تن به این تیم اضافه شده باشند و بذاری مژده رو بهتون بدم که آره، چنین فردی رو داریم. Kamakura Yumi ، کارگردان سری سوم قراره کارگردانی این سری جدید رو به عهده داشته باشه. پس خوشبین تر از قبل به دنیای این انیمه نگاه کنیم و به امید دیدن یک کار سرگرم کننده در طول فصل پاییز منتظر بمونیم.


عوامل : استودیوی سازنده A-1 Pictures هست که در فصل های اخیر با ساخت کارهایی مثل Qualidea Code ، B-Project: Kodou Ambitious ، Gakusen Toshi Asterisk و ... بگیر و نگیرهای ناخوشایندی داشته. بعد از کار پر سر و صدای Shigatsu wa Kimi no Uso کارهای نسبتاً خوبی ارائه دادن ولی هنوز نتونستن درجه انتظار هفتگی رو برای سری های جدیدشون خلق کنن. حالا باید دید چقدر نیرو و انرژی درون کار جدیدشون وقف می کنن و چه منظره ای از دنیای Working به ما نمایش میدن. به کارگردان اشاره ای کردم. جناب Kamakura Yumi که قبلاً فصل سوم Working رو کارگردانی کرده و علاوه بر اون بیشتر کارگردان اپیزودیک بوده و کار کاملی رو به ثمر ننشونده. بهرحال همون تک تجربه فصل سوم این سری به حدی خوب بود که بخوایم بهش دید مثبتی داشته باشیم. آهنگسازی سری به عهده Yokoyama Masaru خواهد بود؛ کسی که از جمله کارهاش میشه به Mayoiga ، Kokoro ga Sakebitagatterunda ، Plastic Memories و البته Shigatsu wa Kimi no Uso اشاره کرد. تجربه شخصی من میگه که میشه حس خوبی درباره این آهنگساز داشت و هرچند معتقدم آثارش به ظرافت بیشتری نیاز دارند ولی کارهای تولید شده توسط اون گاهی به حدی خوب هستن که ارزش دانلود رو داشته باشند.

کارکتر "هیگاشیدا" رو Nakamura Yuuichi گویندگی می کنه؛ دوبلوری که فصل تابستان با حضور در نقش "اینوزوکا سنسی" در انیمه Amaama to Inazuma حسابی خودشُ به ما نشون داد و خب ایشون کم نقش خوب نداشته ... از جمله نقش های دیگه ش میشه به "کاراماتسو" در Osomatsu-san ، "باسارا" در Shinmai Maou no Testament ، "مومن رایدر" در One Punch Man و ... نقش های خوبی که می تونید به پروفایل گوینده سر بزنید و ازشون مطلع بشید. کارکتری به نام "هانا" رو Tomatsu Haruka گویندگی می کنه .. کسی که اخیراً اونُ با نقش هایی مثل "شینوبو" در Amaama to Inazuma ، "رنا" در Relife و ... بهتر شناختیم. تو حاشیه تیم گویندگی انیمه اسامی خوبی مثل Amamiya Sora ، Ono Kenshou ، Mizuki Nana هم به چشم می خورن که تیم گویندگی رو به یک تیم ایده آل مبدل می کنند. روی هم رفته من یکی که از ظاهر قضیه رضایت دارم .. فقط چیزی که باقی می مونه روبرو شدن با اثر و دیدن اینکه این انیمه چقدر می تونه زیر سایه سری قبلی خودش موفق ظاهر بشه.




« دوبلورها و کاراکترهای اصلی انیمه»






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد