M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Classicaloid - Episode 03

Classicaloid - Episode 03






لیست و شوپن، اجاره نشین های جدید کانائه!
فضا داره موزیکال تر میشه.



اول اینکه از این انیمه متشکرم که باعث شد تحقیقات کلاسیکی روی انیمه داشته باشم؛ قطعه های موزیک این موزیسین ها رو بیشتر سرچ کنم و اطلاعات خودم رو بالا ببرم؛ خصوصاً در مورد اپیزود سوم و حضور لیست که آنچنان شناختی ازش نداشتم و فقط در این تعجب بودم که چطور در انیمه لیست که مرد بوده به زن تبدیل شده که خوشبختانه درباره ش یکی دو دیالوگ داشتیم و ظاهراً وقتی به حالت کلاسیکالوید برگشته، حالت زن رو به خودش گرفته و موتسارت هم حسودیش میشد. (احتمالاً در آینده بیشتر شفاف سازی میشه.) اما اینکه تونستم شباهت هایی بین لیست و شوپن پیدا کنم باعث شد که زوج بودن اونا برام منطقی تر بشه. اینکه برهه زمانی زندگیشون بهم نزدیک بود و جالب اینه که بدونید شوپن فقط یک سال از لیست بزرگتره. و علاوه بر این جریان برهه زمانی، بارها گفته شده که این دو با هم دوست بودن و از اینکه عوامل انیمه به دوستی این دو بها دادن و اونا رو با هم زوج کردن خوشم میاد .. بها دادن به اطلاعات واقعی موزیسین ها می تونه این انیمه رو پربار تر کنه.


لیست تو انیمه یه زنه و اهل لاس زنی! حتی با کانائه هم لاس میزنه ... و اینطور که گفته میشه در حقیقت هم مرد عشوه گر و محبوبی بین زن ها بوده. پس اینم یه نکته خوب دیگه ست .. اینکه به خصوصیات اخلاقی و شهره این کارکتر توجه شده ولی بحث خصوصیت که پیش کشیده میشه یه سوال پیش میاد که چرا شوپن باید منزوی و گوشه گیر باشه؟ گفته میشه که شوپن اجرا در سالن های کوچک رو بیشتر ترجیح میداده ولی ممکنه القای خصوصیت منزوی بودن شوپن از مرگ تراژدیکش در سن 39 سالگی نشات گرفته باشه که من ازش اطلاعی نداشتم و فکر می کردم این جنبه خجالتی و در سکوت فرو رفته ی شوپن صرفاً یه تز بوده که توسط سازندگان انیمه داده شده که خوشحالم اینطور نبوده و حتی در این مورد هم استرس به خرج داده شده و کارکتر رو گرفتن الهاماتی از واقعیت شخصیت پردازی کردند.

روی هم رفته ...
فکر می کنم اپیزود بدی نبود و حس می کنم کمدی کار داره رشد می کنه و همچنان صحنه های برتر انیمه صحنه های اجرای "موزیک" هستند. این قسمت بخش لیست بسیار زیبا و دلچسب بود و حسابی دل من رو برد.



قسمت بعد هم که قرار شوبرت وارد داستان بشه ... "بتهوون سنپای" گفتنش منُ خندوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد