M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Some Movies - Watched

چند وقته ...

[​IMG]

Don't Think Twice | 2016

حس تئاتر بداهه فیلم رو دوست داشتم، بهش احساس نزدیکی می کردم و اینکه فیلم چطور دوست داشت رفاقت گروه رو با این عنصر محکم نشون بده واسم جالب بود. و از همه بهتر دوتا بازیگر که این اواخر باهاشون انس خوبی گرفته بودم، مایکل کی و جیکوبز نمایش خوبی داشتن.

7.4/10

Hot Shots | 1991

از مجموعه فیلم های پارودی که قبلاً دانلود کرده بودم.
این یکی با حضور چارلی شین بهتر شده بود. خصوصاً با آشنا بودن با کارهای دیگه چارلی شین، داشتن یک بک گراند از فضای کاری بازیگر میشه بیشتر هم از این فیلم لذت برد. روی هم رفته واسه سرگرمی چیز خوبی بود.

6.2/10

Suicide Squad | 2016
از این قاطی پاتی تر دیگه نمیشد. و مثلاً من طرفدار DC ام ... !
ضمناً زیاد با جوکرِ جرد لتو کنار نیومدم.

5.5/10

Love, Rosie | 2014

خیلی اتفاقی دیدمش و خیلی اتفاقی خوشم اومد. کمدی عاشقانه خوبی بود و حس واقع گرایانه دلپذیری تو فضای فیلم حس میشد. از بازی لیلی کالینز هم خوشم اومد ... در حدی که کنجکاو شدم و دنبال دیدن فیلم دیگه ای ازش گشتم. (به نتیجه نرسیدم!)

7.2/10

[​IMG]

Pete's Dragon | 2016
فیلم قدیمی رو ندیده بودم ولی این ورژن جدید به دلم نشست. انتخاب بازیگر خوبی داشت؛ از نقش پیت گرفته تا گریس (که بازیگرش رو اخیراً دوباره تو سریال Black Mirror دیدم و حسابی دوست داشتم) و ترسم از اینکه قراره فضا بی خودی دراماتیک بشه به حقیقت تبدیل نشد. و راستش با دیدن رابرت ردفورد هم تعجب کردم .. از حضورش بی خبر بودم.

7/10

Kubo and the Two Strings | 2016
طول فیلم کمی واسه من کش دار به نظر رسید و گاهی خودم رو در حالی که دارم مدت زمان باقی مونده رو چک می کنم دیدم ولی جدا از اون، روی هم رفته ماجراجویی باحالی بود. جلوه های تصویری و نوع انیمیشن اثر هم دل بگیر بود.

6.8/10

War Dogs | 2016
آماده کسل شدن تو 10 دقیقه اول بودم ولی همون 10 دقیقه منو مجذوب کرد و تا آخر با خیالی راحت ادامه دادم.

6.7/10

The Secret Life of Pets | 2016
Zzzzzzz
میشد خیـــلی بهتر باشه ...

5/10

[​IMG]

Star Trek Beyond | 2016
حقیقتش مشکل من با سری جدید فیلم ها، خاصیت ریواچ داشتن و یا خاطرانگیز بودنشونه. هنوز بیشتر از یک بار ندیدمشون و وسوسه هم نیستم که اینکارو بکنم. فیلم های قدیمی رو بهتر لمس پذیر می دونم .. به بازیگرهاست، به ساده تر بودنه، به جلوه های ویژه‌ی کمتره؟ نمی دونم ... !

فیلم خوبی بود.

6.9/10

Finding Dory | 2016
احتمالاً بخاطر بحث نوستالژی بود ولی هر چه که بود، ایراد گرفتن الکی از فیلم رو کنار گذاشتم و فقط دیدم و دیدم.

7.1/10

Sausage Party | 2016
اینجوریشُ ندیده بودیم که دیدیم. واسه یک بار هم که شده پا گذاشتن به چنین فضای رکیکی دیدن داشت.

6.8/10

Nerve | 2016
دقایق اول فیلم خوب بود و بعد روند نزولی ...

5/10

[​IMG]

Westworld | 1973
در راستای بهتر فرو رفتن تو جو سریال Westworld تجربه خوبی بود. دوست دارید فیلم کمی عمیق تر به دنیای پیرامونش بپردازه ولی گمونم این انتظار بهتر تو سریال جواب بده .. فصل اول که اینطور بود و من رضایت داشتم.

6/10

The Legend of Tarzan | 2016
من رو نه به تحسین واداشت و نه به انزجار. همین.

5.9/10

Popstar: Never Stop Never Stopping | 2016
چرا که نه ... یک بار دیده بشه بسه. دیده نشه هم زیاد فرقی نمی کنه.

6/10

Captain America: Civil War | 2016
خوب و با جذبه!

7.3/10

[​IMG]

X-Men: Apocalypse | 2016
درباره بدمنِ داستان زیاد حرفی ندارم .. فقط می تونم بگم در اون حدی که به سمتش تنفر باریده میشه بدم نیومد و میشه گفت راضی بودم ولی دوست دارم بازم تکرار کنم که چقدر از بازی مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو لذت میبرم .. اینجا هم عالی بود.

7/10

The Nice Guys | 2016
فکر کنم یکی از بهترین های 2016 برای من بود. حسابی از دیدن زوج کرو و گاسلینگ کنار هم خوشم اومد.

7.6/10

Now You See Me 2 | 2016
[ ... ]

5/10

Tootsie | 1982
وقتی اتفاقی و از طریق تلویزیون به یکی از بهترین های داستین میرسید و نمی تونید کانال رو عوض کنید ... !

7.4/10

Finding Forrester | 2000
تماشای دوباره!
وای که شان کانری چقدر با جذبه ست و چقدر خوب بازی می کنه.

8/10