M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

BanG Dream

BanG Dream





داستان : روزی از روزها دختری به نام "کاسومی تویاما" پا به مغازه ای میذاره و در یک آن عاشق یک گیتار ستاره ای شکل میشه. و بعد از اون، همراه با چند دختر دیگه گروهی رو تشکیل میدن و به دنبال درخشیدن در دنیای موسیقی هستند.

عوامل : اول اینکه باید اشاره کنم، اعضای گوینده این انیمه یک گروه موسیقی هستند که حالا در انیمه هم ایفای نقش کردند. گروهی که اونا در دنیای واقعی دارند به نام Poppin' Party شناخته میشه و در سال 2015 تاسیس شده. انیمه دو استودیوی سازنده داره؛ یکی Xebec و یکی ISSEN که این دومی ناآشناتر هست و باید دید که چه تقابلی با استودیوی Xebec که کاری مانند Keijo رو در کارنامه داره خواهد داشت. کارگردان انیمه Ootsuki Atsushi خواهد بود؛ کسی که قبلاً انیمه هایی مثل Working ، To LOVE-Ru Darkness ، Kanokon و ... رو کارگردانی کرده. همونطور که می بینید کارهای ایچی در کارنامه ایشون بیشتر از باقی کارها به نظر میرسن ولی میشه با توجه به فضای برشی که انیمه های ایچی این کارگردان داشته گفت که ایشون با فضای جدیدی که پیش روش گذاشته شده آشناست. Ayana Yuniko کار تنظیم داستان این انیمه رو برعهده داره که قبلاً در همین پست و در انیمه های Denpa Onna to Seishun Otoko ، Hello!! Kin`iro Mosaic ، Nanatsu no Taizai: Seisen no Shirushi حضور داشته. میشه به چشم مثبتی به این تنظیم کننده نگاه کرد و ازش انتظاراتی داشت.

در لیست گویندگان هم همونطور که اشاره کردم اعضای گروه واقعی Poppin' Party گوینده خواهند بود که اونا نقش انیمه ای خاصی رو در کارنامه خودشون نداشتن و اگه هم چیزی در کارنامه شون دیده بشه صرفاً کارکترهای فرعی رو شامل میشه. اما فکر کنم در مورد این انیمه موضوع مهم خوانندگی و اجرای خوب باشه که از این گروه انتظارش میره و باید دید چه کار می کنند.

نظر شخصی : من فضای تریلر اثر رو نسبتاً دوست داشتم. می تونه به عنوان یک کار برش و همراه با موسیقی کار خوبی باشه ... تصور می کنم اصل ایده ساخت این انیمه برای محبوب تر کردن گروه Poppin' Party بوده باشه و شاید همین باعث بشه که من برخی از آهنگ های این گروه رو در طول فصل گوش بدم و ببینم با چه گروهی روبرو هستم. لیست عوامل اونقدری که قبل از بررسی کردن تصور می کردم بد نیست و میشه با دید خوبی بهشون چشم داشت .. اینکه چطور از پس اجرای انیمه برمیان بحث دیگری ست که باید نشست و در زمان پخش انیمه به نظاره نشست. روی هم رفته Bang Dream از جمله انیمه های معمولی و نه چندان پررنگ فصل به شمار میره .. از اون کارهایی که شاید طی چند فصل بعد فراموش بشه ولی در لحظه .. ممکنه دیدن داشته باشه.


« دوبلورها و کاراکترهای اصلی انیمه»





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد