M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu

Minami Kamakura Koukou Joshi Jitensha-bu







داستان : دختری به نام "هیرومی مایهارا" که به شهری جدید میاد و با کسای دیگه ای که به دوچرخه سواری علاقه دارند آشنا میشه و شروع به گذروندن وقت خودش با دوچرخه سواری بهمراه دوستان جدیدش می کنه.

نظر شخصی : اگه شما هم مثل من باشید وقتی خبر انیمه شدن یک کار دوچرخه سواریِ دیگه رو می شنوید سری تکون میدید و میگید : "مگه به اندازه کافی دوچرخه سواری نداریم؟" و تازه قضیه وقتی جالب تر میشه که می بینید قراره دو انیمه دو چرخه سواری در یک فصل پخش بشن. سوالی که اینجا پیش میاد اینه که آیا تولید کنندگان یکی از این دو انیمه تفکر و قدرت درک موقعیت بازار رو ندارند؟! مسئله خیلی سادتر از این حرفاست ... برای اینکه یک اثر در بازار به فروش خوبی برسه بهتره در زمانبندی درستی پخش و بعد منتشر بشه. وقتی شما ابرانیمه ای در ژانر دوچرخه سواری به نام Yowamushi Pedal دارید که قراره در زمستان از راه برسه و همه نگاه ها رو به خودش معطوف کنه حقیقتاً جای این نیست که با یک انیمه تازه و نوی دوچرخه سواری پا به میدون انیمه های فصلی بذارید. و البته YP به کنار، ما همین فصل قبل انیمه Long Riders رو دقیقاً با همین تم و همین حس و حال داشتیم که بنده واقعاً می مونم به چه امیدی میشه به چشم یک سوژه تازه به این انیمه جدید نگاه کرد. حداقلش اینه که ظاهر اولیه انیمه Minami Kamakura Kōkō Joshi Jitensha-Bu کمی بهتر از Long Riders به نظر میرسه و اون هم فقط "ظاهر اولیه" ست .. خدا می دونه تو خود انیمه چه چیزی انتظار ما رو می کشه.

پس اینم از این! گمونم تونستم دلیل اینکه فکر می کنم این انیمه ناموفق عمل خواهد کرد رو به شما منتقل کنم.

عوامل : مانگای اثر کار Noriyuki Matsumoto ست که از سال 2011 بطور ماهانه در مجله Comic Blade منتشر شده و همچنان در حال پخشه. کارگردان کار Susumu Kudo ست که قبلاً کاری مثل Dear Boys رو کارگردانی کرده و تنظیم داستان به عهده Kurasumi Sunayama سپرده شده که از جمله کارهای ایشون میشه به Bakuon که انیمه ای متمرکز به موتورسواری بوده و یا Yowamushi Pedal که متمرکز به دوچرخه سواری بوده اشاره کرد. پس از لیست عوامل هم بوی دوچرخه سواری به مشام میرسه و خوب یا بد بودن این موضوع نیاز به زمان دادن به اثر داره ... تا پرورش پیدا کنه، شکوفا بشه و بعد در میونه فصل با هم ببینیم که این انیمه به موفقیتی دست یافته یا نه.

تیم گویندگی انیمه به نسبت باقی عناصر بهتر به نظر میرسه. بعضی از گویندگان مثل Watabe Sayumi و Hirose Yuuki تازه کار به نظر میرسند ولی باقی لیست به نسبت کارهای فرعی و خوبی داشتند که از جمله بهترین گویندگان این انیمه میشه به Takamori Natsumi اشاره کرد که در انیمه هایی مثل High School Fleet ، Berserk ، Orange ، Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge و ... حضور داشته.


« دوبلورها و کاراکترهای اصلی انیمه»




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد