M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Seiren

Seiren







داستان : انیمه متشکل از سه آرک چهار اپیزودی ست که هر کدوم از این آرک ها به یکی از دختران انیمه و جریاناتی که در دبیرستان برای اونا اتفاق می افته می پردازه.

عوامل : انیمه یک انیمه اوریجیناله و استودیوهای Gokumi و AXsiZ تولید کار رو به عهده دارند. ایده اصلی، تنظیم داستان و طراحی کارکتر سری از Kisai Takayama بوده که از جمله کارهای قبلی ایشون میشه به طراحی کارکتر انیمه KimiKiss Pure Rouge و یا دخیل بودن در ساخت انیمه هایی مانند Amagami SS اشاره کرد. کارگردانی انیمه به عهده Kobayashi Tomoki گذاشته شده که از جمله کارهای کارگردانی شده این کارگردان میشه به Hundred ، Akame ga Kill ، Tears to Tiara و ... اشاره کرد. Nobuaki Nobusawa آهنگساز سری خواهد بود که قبلاً در انیمه هایی مثل Dagashi Kashi و Cerberus این کار را به سرانجام رسونده و میشه کار معمولی و نه چندان بزرگی رو ازش انتظار داشت.

در لیست گویندگان Izawa Shiori رو در نقش "میو" داریم؛ گوینده ای که بیشتر در نقش های فرعی ظاهر شده؛ انیمه هایی مثل Qualidea Code ، Lostorage Incited WIXOSS ، Taboo Tattoo و ... بعضی از کارهای این گوینده هستن.Tamaru Atsushi نقش پسر داستان "کامیتا" رو به عهده داره که اونم گوینده نه چندان پرکار و مهمی بوده که در بعضی کارها مثل Touken Ranbu: Hanamaru ، Hitori no Shita: The Outcast ، Seiken Tsukai no World Break و ... ایفای نقش کرده. باقی لیست گویندگان انیمه هم به همین شکل پیش میره و آنچنان اسم خاص و بزرگی رو شاهد نیستیم. تنها موردی که میشه بهش اشاره کرد و گفت که نکته امید این بخشه حضور Sakura Ayane در نقش "هیکاری" هست که به نسبت باقی گویندگان انیمه پرتجربه تر و شناخته تر محسوب میشه. روی هم رفته تیم گویندگی رو نمیشه آنچنان پرقوت دونست و باید دید که چه درجه ای از کیفیت رو به ما عرضه خواهند کرد.

نظر شخصی : شاید دیده باشید که بعضی محافل انیمه ای از این حرف میزنن که با زیاد شدن تعداد انیمه های تولیدیِ هر فصل داریم به سمت نزول کیفیتی پیش میریم .. خب ممکنه اینجا با یک نمونه از همون افت ها روبرو باشیم؛ یا حداقل این احساس اولیه من در برای این اثره. حقیقتاً با دیدن تریلر، لیست عوامل و گویندگان احساس خوبی پیدا نکردم و فکر می کنم انیمه باید چیز خیلی خاصی درون خودش داشته باشه که من رو از اپیزود اول به اپیزود دوم ببره. و وقتی که من به عنوان طرفدار پر و پا قرص ژانر برش زندگی چنین احساسی دارم، به این فکر می کنم که شما و یا کسایی که با این ژانر رابطه خوبی ندارند چی فکر می کنن؟! جواب ما رو به قعر پرتگاه ندیده شدن این انیمه میبره. چیزی که می دونم اینه که این انیمه انتهای لیست هفته اول من قرار می گیره و با هیجان زیاد به سراغش نمیرم. پس توصیه من به شما هم اینه که با انتظارات خیلی کمی به سراغش برید و در نظر داشته باشید که با یک کار شاخ روبرو نیستید. در کنار این بحث امیدوارم که موضوع هر آرک انیمه موضوعی عاشقانه باشه و بتونیم یک فضای همراه با درام با پتانسیلی رو ببینیم.



« دوبلورها و کاراکترهای اصلی انیمه»






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد