M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Urara Meirochou


Urara Meirochou






داستان : داستان در «میرو-چو» اتفاق می‌افتد، شهری که «طالع‌بین‌های مونث» (اورانایشی) در آنجا زندگی می‌کنند و تمامی دختران از سرتاسر کشور برای به دست آوردن جایگاه بهترین طالع‌بین «اورارا» در آنجا گرد هم می‌آیند. روزی، یک دختر تنها به اسم «چیا» وارد شهر می‌شود، چیا علاوه بر اینکه قراره برای «اورارا» شدن تلاش کنه، یک هدف دیگر هم در سر داره. روزهای «چیا» به عنوان کاراموز طالع‌بینی شروع و با سه دوست آشنا میشه؛ «کُن» که دوست صمیمیش باشه، «کومه» که طرفدار فرهنگ و تمدن غربه، و «نونو» که خجالتی‌ترین فرد این گروه چهار نفره هستش.

عوامل : استودیوی سازنده J.C. Staff ست؛ استودیویی که اخیراً کارهایی مانند Taboo Tattoo ، Shokugeki no Souma: Ni no Sara ، Amanchu و Flying Witch رو از اونا شاهد بودیم. اخیراً رشته خوبی از کارهای برش زندگی رو از این استودیو شاهد بودیم و در تمایل اونا برای بیشتر ساختن آثار برش زندگی شکی نیست. امید میره که این کارشون هم به اندازه کارهای قبلی موفق از آب در بیاد. کارگردان انیمه Youhei Suzuki خواهد بود. از جمله کارهای کارگردانی شده توسط این کارگردان میشه به Shimoneta to Iu Gainen ga Sonzai Shinai Taikutsu na Sekai که اثر پر سر و صدایی در فصل های قبل بود اشاره کرد و یا آثاری چون Aki no Kanade و He//ntai Ouji to Warawanai Neko که باز هم آثاری خوب در کارنامه این کارگردان محسوب میشن. خانم Akao Deko تنظیم کننده داستان انیمه ست که از کارنامه ایشون میشه به تنظیم کنندگی داستان انیمه هایی مانند Amanchu ، Flying Witch ، Noragami Aragoto ، Etotama: Eto Tamashii و ... اشاره کرد که من فکر می کنم ایشون نقطه قوت بسیار خوبی برای این انیمه ست .. فصل های اخیر تجربه موفقی رو با این تنظیم کننده گذروندم و بهش امیدوار هستم. همچنین به طراح کارکترهای سری نیز اشاره کنیم که طراحی کارکتر انیمه به عهده Mai Otsuka خواهد بود؛ کسی که قبلاً کار طراحی انیمه هایی همچون Shakugan no Shana و Non Non Biyori را انجام داده.

در بخش گویندگان انیمه، Harada Sayaka نقش "چیا" دختر اصلی رو به عهده داره و نکته جالب اینه که این گوینده حسابی تازه کاره و فقط یکی دو نقش فرعی رو انیمه ها به عهده داشته. و حالا جالبه که ببینیم چه چیزی در صدای اون بوده که اونو سریعاً در راس یک انیمه جدید قرار داده. از دوستان چیا، "نونو" به عهده Yoshimura Haruka سپرده شده که از کارهای سابق این گوینده میشه به Gakusen Toshi Asterisk ، Shirobako ، Sora no Method و ... رو نام برد. نقش "کون" رو Hondo Kaede ایفا می کنه. این گوینده این فصل در انیمه Demi-chan wa Kataritai نقش اصلی رو به عهده داره .. همینطور میشه به بعضی کارهای سابقش مثل Oshiete! Galko-chan ، Shounen Maid ، Girlish Number و ... هم اشاره کرد. دوست دیگر چیا، "کومه" ست که گویندگی اون به دستان Kubo Yurika سپرده شده که از جمله کارهای سابق ایشون میشه به Natsume Yuujinchou Go ، High School Fleet ، Amanchu و ... اشاره کرد.

روی هم رفته تیم گویندگی حس و حال تازه ای رو درون خودش داره ... !

نظر شخصی : من حسابی به عوامل این انیمه خوشبینم. از کارگردان که بلده از یک سبک رکیک مثل Shimoneta به سبکی ملایم مثل Aki no Kanade بپره و در هر دو فضا موفق عمل کنه گرفته تا تنظیم کننده داستان که فقط نام بردن از بعضی کارهای ایشون می تونه هر انیمه بینی رو مجذوب کنه. مشخصه که ظرافت کاری خوبی داره و درصد موفقیت این تنظیم کننده در به ثمر رسوندن یک اثر خوب بالا به نظر میرسه. و بعد وقتی قضیه جالب میشه که تریلر رو هم ببینید و بیشتر با حس و حال انیمه آشنا بشید.

تریلر واسه من حسی دلنشین و فانتزی داشت. لحظات معصومانه، محیط و لوکیشن های سنتی و کارکترهایی که به زیبایی طراحی شدن و من فکر می کنم کمتر در عالم برش به فضای سنتی پرداختیم که حالا این فرصت به خوبی مهیا شده. باید دید که یک فضای سنتی و یک دنیای برش زندگی چطور با هم تلفیق میشن. انتظارات من به عنوان طرفدار ژانر برش زندگی از این انیمه بالاست و فکر می کنم می تونم به خوبی توسط این انیم سرگرم بشم.


« دوبلورها و کاراکترهای اصلی انیمه»





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد