M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Gabriel Dropout - Ep 04 & 05

Gabriel Dropout - Ep 04 & 05





فرشته ای معصوم و احمق تر از ساتانیا از راه رسید.



قسمت 04 : من چون مانگا رو تا به اینجا خونده بودم می دونستم که با یک اپیزود ساحلی زودهنگام روبرو میشیم و اصلاً هم چیز بدی نیست. 3 اپیزود اول به معرفی کارکترهای اصلی گذشت و با اخلاق و رفتار هر کدوم آشنا شدیم و بعد از اون یه محیط برای کمدی گروهیِ تیم به وجود اومد. و تفاوت اپیزود ساحلی این انیمه با انیمه های دیگه اینه که چون فرشته و شیطان رو در کنار هم دارید می تونید انتظار داشته باشید که هوا یهو صاف بشه و چیزی جلوی خوش گذرونی اونا رو نگیره. و بعد روتین های همیشگی شروع میشه؛ اینکه ساتانیا چطور کنار ساحل اذیت میشه، یا گابریل گاهی هوس می کنه بقیه رو اذیت کنه و مهربونی های وینه.

صحنه بعد از تیتراژ هم در نوع خودش جالب بود. کمی فلش بک دیدیم و یه مقدار با اونچه که بر گابریل گذشته بیشتر آشنا شدیم.





قسمت 05 : تاپریس، موجودی خنگ تر از ساتانیا وارد می شود.

اینجور که یکی دو بار تو طول اپیزود گفته شد تاپریس حضوری موقتی داره و قراره برگرده به مدرسه بهشتی! هنوز یک سال تا برگشتن به دبیرستان میتن فاصله داره و صرفاً بخاطر اینکه احساس تنهایی می کرد پیداش شده بود و با چیزایی روبرو شد که به هچ وجه دلش نمی خواست ببینه. چیزی که در مورد تاپریس واسم جالب بود این بود که به نسبت باقی فرشته ها و یا شیاطین انیمه بیشتر از خدا حرف میزد و هر اتفاقی که می افتاد خدا ورد زبونش بود و به عنوان یک فرشته وفاداری بیشتری به این مسائل معنوی نشون می داد. البته وقتی اونو در کنار گابریل تنبل و رافیلِ سادیست بذارید قطعاً پررنگ به نظر میرسه. ولی بهرحال بین این سه فرشته معصوم ترین به نظر میرسه.

روبرو شدن ساتانیا و تاپریس قطعاً یکی از بهترین صحنه های انیمه تا به اینجا بود.

صورت چسبیده به شیشه رافیل و لذتی که می برد، باحال بازی های ساتانیا در حالی که کف قفسه افتاده بود () و سادگیِ بیش از حد تاپریس ... همه چیز این صحنه خوب بود.


صحنه‌هایی از دو اپیزود :

- این بیچاره چقدر گناه داره :



- این صحنه منو یاد صحنه ای از Himouto انداخت :





- آخه ... میمیک رو .. !!



- تاپریس و لباس فضاییش :





- لحظه رودرویی تاپریس با ساتانیای باحال :



- خودمونیم، با این میمیک ها هر کی نفهمه فکر می کنه ساتانیا چقدر شیطانیه!!



- آخی ... واااای.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد