M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Kino no Tabi: The Beautiful World

Kino no Tabi: The Beautiful World






سال ها بود که دوست داشتم این انیمه رو ببینم؛ بارها کاورش رو دیده بودم و نسبت به اینکه این انیمه چطور اثری هست کنجکاو بودم و بالاخره فرصت دیدنش پیش اومد. تایید شدن انیمه جدیدی واسه ناول این کار بهونه خیلی خوبی بود تا من دوباره به یاد دیدن این انیمه بیافتم و به سراغ دیدنش برم. و حالا بعد از دیدن انیمه باید بگم که حقیقتاً واسه دیدن انیمه جدید اثر هیجان دارم .. می تونم ببینم که چه انیمه دل پذیر و پر از جذبه ای میشه و به شما هم توصیه می کنم برای آماده شدن و رفتن به سراغ اون انیمه سری Kino no Tabi رو امتحان کنید ... ارزششُ داره.

اما یه کوچولو درباره انیمه ...

حس و حال حاکم بر انیمه من رو به یاد انیمه هایی مثل Natsume Yuujinchou یا Mushishi میندازه که این حقیقتاً چیز خوبیه. فضای ملایمی داره که کسل کننده نمیشه و ذهن مخاطب رو به هر شکلی تحریک می کنه و با خودش بهمراه "کینو"، شخصیت اول داستان به دل سفر میبره؛ سفرهایی که یکی بعد از دیگری ادامه پیدا می کنند و انسان های عجیب و غریب و سناریوهای ناخوشایندی رو هم به چشم می بینیم. درس هایی گرفته میشه و حرف از اما و اگرهایی به میون آورده میشه. و تو این بین شما به راحتی می تونید با کینو و موتور سخنگویی که داره انس بگیرید. من همیشه به این اعتقاد داشتم که وقتی انیمه یا اثری عوامل کمتری داشته باشه نزدیک شدن بهش کار ساده تریه و اینجا مثال و نمونه عالی این اعتقاد رو می تونید تجربه کنید.

و نه! انیمه تماماً تو فضای ملایم سیر نمی کنه. حتی جایی پا به میدان جنگ گلادیاتورها میذاریم و صحنه های اکشن خوبی رو هم می بینیم. اینم نکته دیگه ای واسه مد نظر قرار داشتنه که با یک انیمه با ریتمی ساده روبرو نیستید.

+ هنوز پایان بندی رو ندیدم.

3 قسمت دیگه باقی مونده ولی خیلی بعید می دونم در انتها از تصمیمم برای دیدن این اثر پشیمون بشم!



چند شات از فضای انیمه :






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد