M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Isekai Shokudou - Episode 01

Isekai Shokudou - Episode 01





چه گرم، با پتانسیل و با جذبه!


وقتی این اواخر لیست گویندگان معروف انیمه رو شد و اسامی افرادی مثل جونیچی سوابه و یا سوگیتا به چشمم خورد کمی جا خوردم؛ انتظار نداشتم انیمه به این خوبی در بخش گویندگی یارگیری کنه و همین باعث شد نگاهم به جو حاکم بر این انیمه عوض بشه. باعث شد فکر کنم که با یک انیمه ساده و معمولی طرف نیستم و میشه از این کار انتظاراتی داشت. خوشحالم که اپیزود اول این حرف من رو به اثبات رسوند.

محیط رستوران نکویاما گیرایی دلپسندی داره.

شاید این اولین نکته ای بود که به ذهنم رسید. مالک رستوران رو دوست داشتم .. صدای گرمش و رفتار محترمانه ای که با اطرافیانش داشت در نوع خودش آرامش خاصی به اپیزود می بخشید؛ به نظر میرسه آرامش صاحب رستوران و روی هم رفته جلوه ملایم اثر به عنوان زنگ تفریح خوبی به مخاطبین تزریق بشه و یکی از اهداف اصلی کار التیام بخش بودن هست. و بعد از اون هم که ورود آلتا و شنیدن داستانش کمی دلم رو سوزوند و تونستم باهاش همدردی کنم. همین باعث شد که معصومیت خاصی در شخصیتش پیدا کنم و حالا شاید زوج اصلی، صاحب رستوران و آلتا برای من شکل گرفته حساب بشن و منتظرم اتفاقات جدیدی که در رستوران نکویاما پیش میاد رو به چشم ببینم.

روی هم رفته تا به اینجا یکی از شروع های خیلی خوب فصل رو این انیمه داشت و من ازش راضی بودم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد