M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Netsuzou TRap - Ep 01

Netsuzou TRap - Ep 01






فکر کنم از بعد از انیمه Sakura Trick انیمه یوری خوبی ندیده بودم و هنوزم همونطوره. یه جورایی چشم انتظار یه کار متفاوت رو می کشیدم و حالا هر چند همچنان بر این عقیده هستم که Netsuzou TRap اون انیمه رویایی در این ژانر نیست ولی قدم خوبی واسه باز کردن راه برای انیمه های یوری بعدیه. به عبارت دیگه، انیمه به اون ضعیفی که تصورشُ می کردم نیست و میشه باهاش خوب تا کرد. و با وجود 10 دقیقه ای بودن انیمه هم تو انتهای اپیزود احساس بیشتر خواستن بهم دست داد که این چیز خوبیه و باعث میشه بیشتر نسبت به دیدن انیمه تو هفته های بعد مشتاق باشم.

در مورد کارکترها هوتارو شیطنت خاصی تو رفتارش داره که رابطه ش با یوما رو جذاب می کنه. و از طرفی انیمه روی جنبه احساسی و عاطفی کارکترها هم تمرکز مناسبی داره که خواسته اولیه من از چنین ژانری این موضوعه و میشه مانور خوبی رو این جریان داد. این نکته تو انیمه یوری بعدیمون یعنی Citrus به خوبی خودش رو به رخ می کشه که می تونید انتظارشُ بکشید؛ انیمه ای که هنوز فصل پخشش مشخص نشده.



بهرحال ... شروع خوب بود .. من کار رو ادامه میدم.




نظرات 1 + ارسال نظر
Parisa 20 شهریور 1402 ساعت 21:59 http://prsyasfrlw

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد