M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Made in Abyss - Ep 01

Made in Abyss - Ep 01





غارنوردی این شکلیش خوبه!



این شد یه کار خوب و خاص! حقیقتاً شروع خوب و جذابی داشتیم .. میشه کلی نکته تازه و نو تو این انیمه نسبت به انیمه های چند فصل اخیر مثال زد؛ از سوژه غارنوردی و اکتشافی اون گرفته تا طراحی کارکتر منحصر به فردش، شخصیت پردازی جالب توجه ش، حس و حال معصومانه ش و حتی موسیقی متن انیمه که حسابی به چشم می اومد .. یا بهتر بگم، به گوش می اومد! حقیقتاً انتظاراتم برآورده شد .. انتظار یه کار خوب داشتم و یه کار خیلی خوب بهم تحویل داده شد. و خوشبختانه کار خیلی با پتانسیل و آینده دار به نظر میرسه .. خیلی سخت می بینم بشه از چنین محیطی استفاده ای بد داشت.

منم با بعضی از نقدها موافقم که از ریکو به عنوان نقطه قوت بزرگی یاد کردن! ریکو دختر جسور و باانرژی داستانمونه و می تونه هم بار کمدی رو به دوش بکشه و هم بار جذبه صحنه های پرتحرکی که شاید در آینده قراره داشته باشیم. در کنارش کارکتر ربات هم باید رشد پیدا کنه که حالا برای شروع حداقل اسمی پیدا کرد و فهمید تو چه دنیایی به سر میبره. و بعد در کنار اون می تونیم به جنبه مرموز ربات داستان هم فکر کنیم و بیشتر به کارکترش و اسرارآمیز بودنش فکر کنیم .. اینکه از کجا اومده و بک گراند کارکترش چیه می تونه معمای خوبی واسه داستانمون باشه. وجود این کارکترهای خوب باعث میشه که روند پیشروی اپیزود مثل یک موج آروم به سادگی از پیش روی ما عبور کنه و ما هم باهاش همراه بشیم .. اصلاً ذره ای کسلی به من دست نداد و هر لحظه منتظر بودم تا ادامه وقایع اپیزود رو شاهد باشم و این یه نکته مثبت بزرگ در ذهن منه.

پس فکر می کنم Made in Abyss تا اینجای فصل بهترین انیمه برای من بوده. منتظر می مونم و با هیجان انتظار هفته بعد و قسمت بعد رو می کشم.


+ دو شات از اپیزود :





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد