M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Ballroom e Youkoso - Ep 01

Ballroom e Youkoso - Ep 01


اول جا داره از طرف پسرایی که انیمه رو دنبال می کنن در وصف شیزوکو چان این شات از هایکیو رو بذارم :





و اما بعد ...

برخلاف خیلی از کارهای ورزشی که شروعی خسته دارند، Ballroom e Youkoso طراوتی خاص و خوب درون خودش داشت؛ منظور من اشاره به کارهایی هست که تو شروع سخت کلیشه ای به نظر میرسند و بعد باید به سختی راه خروج از دنیای "من می تونم کسی باشم" رو پیدا کنند. اما Ballroom e Youkoso به دلیل موزیکال بودن و تکیه بر صحنه های رقص حتی در همین شروع کار تونست رنگین به نظر برسه و از تازگی خوبی برخوردار بشه. این یه لحظه خوب در شکل گیری نوع تفکر من درباره این انیمه ست و حالا می تونم تو ادامه بهتر از قبل برای دیدن انیمه هیجان زده باشم.

نگاهی به کارکترها داشته باشیم ...

تاتارا رو هنوز نمیشناسیم .. هنوز تو تصمیمی که گرفته ثباتی نیست .. باید محکم تر به راه آینده ش فکر کنه و بهتر خودشو به ما بشناسونه ولی در کنار تاتارا باقی کارکترهای فرعی روشن و خوب به نظر میرسند؛ از سنگوکو که الگوی باحالیه گرفته تا شیزوکو چان که با یکی دو صحنه کوچیک خودش رو خوب به رخ کشید. تاماکی سان هم که بخاطر داشتن دوبلوری مثل Noto Mamiko که از دوبلورهای قدیمی و پرکار ژاپنیه خوب چهره ای میشه و فکر می کنم خصوصیت صدای Noto Mamiko ماندگاری جالبی به کارکترش می بخشه .. حتی اگه فرعی باشه و حتی اگه نقش زیادی بهش تعلق نگیره. در هر صورت کارکترهای فرعی خوبی هم داریم و میشه بهشون چشم داشت.

و حرف آخر اینکه نمی دونم انیمه چقدر روی جنبه عاشقانه متمرکز میشه .. تصور می کنم خیلی کم! ولی اگه تمرکزی داشته باشیم لحظات خوبی رو میشه پیدا کرد.



چند لحظه از اپیزود :









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد