M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Princess Principal - Ep 01

Princess Principal - Ep 01




جاسوس بازی و تعقیب و گریز تو خیابونای لندن ...
اونم با هراهی موسیقی Jazz
من که پایه ام!





اول یه اشاره کوچیک به این می کنم که می تونید کار قبلی استودیو یعنی Flip Flappers رو در گوشه ذهنتون داشته باشید و ببیند تفاوت فضایی بین این دو انیمه چقدر زیباده و در عین حال چقدر خوبه؛ به برتر بودن یکی به دیگری کاری نداریم .. صرفاً به اینکه نمای جزئی کار هم عوض شده و باز هم تونستیم یه محیط خلاقانه به وجود بیاریم اشاره دارم. حالا شخصاً فکر می کنم این کار نه به اندازه FF در خلاقیت حرفی برای گفتن داره ولی همچنان پتانسیل وجود فضای خلاقانه بر سر جای خودش باقیه و میشه بهش دلخوش بود.

و اما بعد از این اشاره ...

داستان کاملاً جاسوس وارانه و مخفی کارانه پیش رفت و اینجور که در اپیزود اول دیدیم ممکنه کار بطور کلی بصورت اپیزودیک پیش بره؛ اینبار با یک دانشمند که قصد پناهنده شدن به اون سوی دیوار رو داشت برخورد داشتیم (که امیدوارم بیشتر از اینها درباره دیوار و مسائل مربوط بهش توضیحاتی داده بشه) و عواملی که قصد داشتن بهش کمک کنن. و در این بین با گروه جاسوس اصلی اثر و کسایی که محوریت داستان هستند بهتر چهره به چهره شدیم؛ با توجه به عنوان اپیزود "دروغگوی ذاتی" میشه این اپیزود رو به آنژ اختصاص داد. که وای، من چقدر کارکترش رو دوست داشتم .. با جذبه بود و بین دخترای دیگه انیمه به خوبی به چشم می اومد.

خانم Kajiura Yuki در ارائه یک موسیقی متن درخور واسه این انیمه سنگ تمام گذاشته؛ ترک های جاز انیمه واسه جاز دوستی مثل من مثل حکم نقطه مثبت بزرگی رو داشتند. و کلاً محیط کلاسیک، لندنی قدیمی که در این اثر می بینیم به چنین ریتم موزیکی نیازمنده و میشه باهاش همراه شد و به راحتی پیش رفت.

تو لیست گویندگی، حضور کسی مثل Kageyama Akari رو دوست داشتم؛ گوینده ای که با کارکتر "ابینا" تو انیمه Himouto! Umaru-chan صداش در خاطرم مونده بود و اینجا هم یه کارکتر نازنین مثل بیاتریس بهش سپرده شده که باید ببینیم نقش این کارکتر در چه حد و اندازه هایی خواهد بود.




بجز این کارکتر، قطعاً شاهدخت داستان نقطه خاصی برای انیمه ست و دوست دارم بیشتر از این درباره شخصیت اون چیزایی بدونم. برام جالبه که تو شروع بجای تمرکز روی چنین کارکتری به سمت کارکتری مثل آنژ رفتیم. با توجه به سناریوی اپیزود اول منطقی به نظر میرسید ولی از طرفی با اشاراتی که بصورت عکس یا فلش بک زده میشد تصور میشد که شاهدخت گذشته جالب توجه ای داشته و باید بیشتر ازش چیزی بفهمیم. ولی گمونم .. به وقت درستش به سراغ اونم میریم.


و چه لوکیشن های خوبی داریم :












++
و اما شاید بشه گفت این بهترین صحنه اپیزود اول بود
به خوبی تونست شخصیت آنژ رو برای ما خلاصه کنه :

"می خوای منو بکشی؟!"
"نه" ، بنگ، "نه" ، بنگ، "نه" بنــــگ!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد