M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Action Heroine Cheer Fruits - Ep 01

Action Heroine Cheer Fruits - Ep 01





مقدمه : شب بود، تازه لینک های دانلود این انیمه موجود شده بود؛ در کمال دلسردی با خودم گفتم نگاهی به نقدهای گرفته شده توسط این انیمه بندازم و بعد چیزی که به چشم دیدم غافلگیرم کرد؛ منتقدین ANN و بعد کاربران سایت MAL حسابی از اثر تعریف کرده بودند. و این تعریف ها زیاد از حد نبود .. بیشتر به این سمت و سو میل داشت که اونا انتظاراتی از این اثر نداشتند و بخاطر همین با کار جالب توجهی روبرو شدند. و علاوه بر اون به این نکته که انیمه تمرکز خیلی جالبی روی معصومیت و کاوایی بودن فضا داره اشاراتی شده بود که این من رو مشتاق به دیدن انیمه کرد. با خودم گفتم می بینم و خودم قضاوت می کنم ... !

و حالا خوشحالم که به سراغ دیدن این انیمه رفتم. می تونم اونو یکی از غافلگیری های فصل برای خودم بدونم.

نمیگم انیمه فوق العاده ست .. چیزیه که نباید دیدنشُ از دست بدید ولی کشش ساده و لطیفی تو جای جای اپیزود اول بود که من به عنوان مخاطب به راحتی تونستم درگیرش بشم، زنگ تفریح خوشی بود و تونستم با خواسته ای که کارکترها داشتند و می خواستن نمایش جالبی رو برای کارکتر دختر کوچولوی داستان به پا کنند احساس نزدیکی کردم. و بعد از اون میشه به زیادتر شدن تیم کارکترهای انیمه فکر کرد؛ اینکه چطور با بالا رفتن تعداد اونا روی نمایش های بهتری کار می کنند و در نهایت این کار واسشون مثل یک هدف جالب توجه میشه.

یه نکته جالب اینه که تم و حس و حال انیمه بطرز عجیبی به کارهای آیدولی نزدیکه؛ خصوصاً اینکه اینجا کارکتری مثل "میکان" داریم که شباهت زیادی به "کوتوری" از Love Live داره :





و روی هم رفته حس و حال حاکم انیمه هم به کارهای آیدولی نزدیک بود که با دیدنش بهتر میشه بهش پی برد.

روی هم رفته برخلاف انیمه Battle Girl High School که ظاهری مشابه به این کار داشت و فکر می کردم بخاطر کارگردان Bakuman هم که شده کار جالب توجهی میشه و نشد (!) این کار از خاصیت سرگرم کنندگی خوبی بهره برده بود و من رو تو همین اپیزود اول به کار علاقمند کرد. فکر می کنم بالای 3 اپیزود از کار رو ببینم .. فقط امیدوارم ریتم کاری مثل اپیزود اول لطیف و بامزه باقی بمونه.



چند صحنه از انیمه :

میمیک های میکان بامزه بودن :





- اجرای نمایش جلوی بچه ها و چهره نگران خواهر کوچولوی میکان :



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد