M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Mahoujin Guru Guru - Ep 01

Mahoujin Guru Guru - Ep 01






با نیکه و کوکوری، به سمت ماجراجویی های بی شمار!




من همیشه در فضای بازی خودم رو از عشاق ژانر JPRG می دونستم؛ چه از زمانی که فاینال فانتزی ها رو بازی می کردم و همچنان یکی از نوستالژیک ترین آثار موردعلاقه من بشمار میرن و چه حالا که سری بازی های Hyperdimension Neptunia رو دنبال می کنم و خیلی هم از بازی کردنشون لذت میبرم. حس فوق العاده جذابی دارن و میشه ساعت ها رو صرف اونا کرد و از دستشون خسته نشد. و وقتی شنیدم این انیمه قراره پارودی و بازی های کمدی جالبی با موضوع RPG داشته باشه مشتاق شدم که ببینم چطور این قضیه پیش کشیده میشه و با وجود کلاسیک بودن مانگای کار و داشتن یک سری قدیمی انیمه ای، می خواستم ببینم انیمه جدید در مقابل مخاطبین تازه چطور عمل می کنه.

فکر کنم نمره فعلی 7.21 در سایت MAL از برخورد خوب با این انیمه خبر میده. و البته کامنت ها و نظرات خوبی هم به چشم می خوره.

من از اپیزود اول راضی بودم؛ می تونم ببینم این انیمه چطور می تونه رفته رفته واسم محبوب بشه. کارکترها، هم کوکوری و هم نیکه و هم مردم شهر دوست داشتنی بودن و بعد کارکترهای فرعی مثل اون پیرمردی که می رقصید هم در نوع خودش جالب بود. حالا یه مقدار هنوز در مقابل جنبه منفی و ارتش گیری گیری کنجکاوم که مطمئنم بزودی با خیلی از هیولاهای این شاه شیطانی آشنا میشیم.

پس نگاهم مثبته .. خوشبختانه انیمه هم 24 قسمتیه و تا انتهای پاییز باهامونه.



لحظاتی از انیمه :

- ارجاعی به فضای کلاسیک RPG تو ابتدای اپیزود :



- پدر و مادر نیکه هم که رحم نداشتن :



- پادشاه هم واسه خودش کارکتری بود بس خنده دار :



- عاشق این روی معصوم کوکوری شدم :



- جناب پیرمرد رقاص :



- هیولای اولی که تو این اپیزود دیدیم :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد