M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Love Live! Sunshine!! 2nd Season - Ep 01

Love Live! Sunshine!! 2nd Season - Ep 01






به سمت معجزه، به سمت درخشیدن ...
به سمت لاو لایــــو!!




و محبوب ترین انیمه فصل من از راه رسیـــد. چقدر لحظه شماری کردم و چه شمارش معکوسی که در ذهن خودم به راه انداختم. و همه چیز اونطوری بود که دوست داشتم. دوباره روبرو شدن با چیزی که به مرور زمان واسم عزیزتر شده واسم دوست داشتنیه و تصور اینکه این فصل رو کاملاً با لاو لایو خواهم بود واسم رویاییه. پیش به سوی یه فصل معرکه پر از لحظات موزیکال و دیدنی!

اما در مورد داستان ...

درست بعد از ماجرای فصل اول داستانُ ادامه دادیم و به مدرسه برگشتیم. جایی که انگیزه واسه شرکت تو لاو لایو بعدی تو وجود تک تک دخترای آکوا به چشم می خورد. ولی بعد اتفاقی افتاد. اتفاق این بود که پدر ماری جشن پذیرش دانش آموزای جدید رو لغو کرد. یعنی قرار بر این شد که مدرسه سال بعد با مدرسه دیگه ای ادغام بشه و حتی به گروه آکوا فرصت درخشیدن و رسوندن محبوبیت مدرسه به حد مناسبی داده نشد. و همین گروه رو دپرس کرد. که در نهایت .. تصمیم گرفتن بازم تلاش کنن و تسلیم نشن.

کمی دراماتیک شروع کردیم ولی عیب نداره.

در هر حال، حتی در عین این دراماتیک بودن بازم لحظات نازنین هر کارکتر گروه رو دوباره تجربه کردیم. از روبی، یوشیکو و مارو گرفته تا چیکا، یو، ریکو و ماری، دایا و کانان! همه و همه لحظات کوچولوی خودشونُ داشتن. من که عاشق مارو هستم .. تو فصل قبل و نقدهایی که نوشتم بارها به این موضوع اشاره کردم. اینجا هم از حضورش حسابی راضی بودم. می تونه بازم بیشتر فضا رو به خودش اختصاص بده ولی برای شروع کافی بود.

در مورد شخصیت اصلی این اپیزود .. فکر می کنم بهتره این عنوان رو به چیکا بدیم. با لحظات رهبر واری که داشت تونست نفر اول اپیزود باشه.



لحظاتی از قسمت اول :

- اتاق یوشیکو رو :



- خمیازه، خمیازه میاره :



- این لحظه خیلی جالب بود ^_^ :



- OP انیمه عالیه :







- و همچنین ED :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد