M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Himouto! Umaru-chan R - Ep 01

Himouto! Umaru-chan R  - Ep 01






چه شروعی بهتر از اینکه اومارو یه شب کامل تنها بشه؟





نمی دونم چه انتظاری از شروع فصل دوم داشتم ولی اینو می دونم که تصور نمی کردم روابط کارکترها در این حد پیشرفت کنه. یعنی فکر می کنم اینکه در انتهای اپیزود دیدیم اومارو از بقیه خواست که با هم به خونه برن یه پیشرفت خاص و جالب برای سری هست. چرا که قبلاً کمتر چنین چیزی داشتیم و حتی سفری که به ساحل داشتن هم یه جورایی خاص بود و اینطور نبود که همه خواسته باشن با هم باشن. پس این از این. از همین ابتدای کار چهره جالب تری به روابط کارکترهای انیمه دادیم.

بجز اون، تنبلی های همیشگی اومارو چان رو دیدیم. شب زنده داری ها، نوشابه خوردن ها.

و البته یه نیمه فوتبالی باحال. که کارکتر محبوب من، سیلفین حسابی درخشید. درسته باخت ولی من از حضور اون راضی بودم. دلم واسش تنگ شده بود و از همین اپیزود اول تونستیم باقی کارکترهای انیمه مثل ابینا و کیریه رو هم ببینیم. بهرحال ... تجدید دیدار قشنگ و دلپذیری بود. حالا باید ببینیم در ادامه چقدر روتین همیشگی رو ادامه میدیم. یه کوچولو هم دلم واسه بومبر تنگ شده که تو پیشنمایش دیدیمش و انگار اپیزود بعد از راه میرسه.

روی هم رفته شروع رو دوست داشتم. یکی از سری های محبوبم با حس و حالی خوب برگشت.



صحنه هایی از اپیزود :

- OP و ED خیلی بامزه ای داشتیم :





- دلم واسه قل خوردن های اومارو تنگ شده بود :



- آخی، ابینا رو :



-



- یه ارجاع بامزه هم به Kuroko's Basketball داشتیم :

نظرات 1 + ارسال نظر
اوماروچان 12 مرداد 1397 ساعت 11:42

باورم نمیشه تو هم اومارو دوست داری من دوستش ندارم










چون عاشقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد