M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Love Live! Sunshine!! 2nd Season - Ep 03

Love Live! Sunshine!! 2nd Season - Ep 03




مسابقات لاو لایو یا جشن پذیرش ... ؟!
مسئله این است.


آه .. این فصل از لحاظ دراماتیک کوچولو هم فرار نمی کنیم. اتفاقی مثل عقب افتادن زمان اجرای جشن پذیرش باعث شد که مسابقات لاو لایو و اجرای جشن تو یک روز قرار بگیرن و گروه به این فکر بیافته که باید به کدوم اجرا اولویت بده. اینکه آیا گروه تقسیم بشه و هر گروه به یک اجرا برسه یا نه ... ولی در نهایت نتیجه این شد که به هر صورتی که شده بعد از اجرای لاو لایو به اجرای جشن پذیرش برسن و هر دو رو بصورت گروهی و یک دل اجرا کنند. و همینطور هم شد و فکر می کنم ... به زیبایی!!

تو حالت معمولی و عادی مخالف چنین لحظه دراماتیکی هستم ولی پیش برد اپیزود به نحوی بود که جریان واسم دلپذیر شد. از فکر روی فکر گذاشتن ها و تصورات خنده دار چیکا (هه هه) از هلی کوپتر، ریکو و کشتی پدر یو چان گرفته تا بعد از اون که به دل باغ نارنگی رفتیم و به اون صورت به سمت محل اجرای جشن رفتیم. واقعاً هم کمدی داشتیم و هم اشتیاق برانگیز پیش رفتیم. ذوق و شوق نهایی تو چشمای کارکترها واسم سراسر لذت بود. و همین اپیزود رو به یکی از بهترین های این فصل مبدل کرد.

و خوبی این اپیزود اجرای دو آهنگ جدید بود ... که واسش لحظه شماری می کردم.

واقعاً چه از لباس کارکترها گرفته و چه از روتین رقصی که به نمایش گذاشتن جز لحظات خوب اپیزود محسوب میشن و فکر می کنم اکثر طرفداران دو آتیشه سری مثل من از این دو اجرا لذت برده باشند. و اینطور نبود که CGI لذت لحظات رو از بین ببره. برعکس فکر می کنم تا حدود زیادی میشه به این فضای CGI (حداقل در قالب رقص و آواز) عادت کرد. هنوز وقت نکردم زیاد دو رقص رو مرور کنم ولی تو لحظه و نگاه اول همه چیزش رو دوست داشتم.

قدم اول به سمت محبوب شدن مدرسه اورانوهوشی برداشته شد. باید ببینیم در ادامه چقدر پیش میریم و احتمالاً بزودی گروه قدیس برفی رو به چشم می بینیم. که انیمه رو جذاب تر هم می کنه.




لحظاتی از قسمت اول :

- افتادن چیکا از روی بوم وقتی فهمید روز دو اجراشون یکیه :



- باز یوشیکو شروع کرد.



- چیکا تو هلی کوپتر باحال شده بود :




- کلاً حرکاتشون با هم هماهنگه :



- این وسط بخاطر خیالات چیکا، یه لحظه قشنگ از ریکو دیدیم. ^_^



- چه عجب! یوشیکو تو یه چیزی برنده شد.



- یاد اون لحظه قشنگ فصل اول بخیر :





- از یوشیکو به خواهر چیکا هم سرایت کرد.



- لباسای اجرای لاو لایو :



- لحظاتی از اجرای اول که تم چینی داشت :





- پیش به سوی اجرای دوم .. جشن پذیرش :



- و اجرای جشن که پایان بخشی عالی واسه اپیزود بود :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد