M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

Love Live! Sunshine!! 2nd Season - Ep 07

Love Live! Sunshine!! 2nd Season - Ep 07



و این هم از جواب به انتقادهای مربوط به سری دوم.
کسانی که می گفتند سری به سری اول شباهت داره حالا متعجب خواهند شد.

بله دیگه! فکر می کنم خیلی ها منتظر چنین لحظه ای بودند؛ لحظه ای که سری سانشاین از سری اول و گروه میوز راهشُ جدا می کنه و اینجا بالاخره چنین اتفاقی افتاد. در کمال ناباوری من و چشمان متعجبم داستان به سمتی رفت که تعطیلی مدرسه اورانوهوشی پابرجا موند و گروه آکوا با وجود رسیدن به فینال مسابقات لاو لایو نتونست از بسته شدن مدرسه جلوگیری کنه. در صورتی که در سری اول میوز اونقدر محبوب شد که مدرسه پابرجا موند. و همین نکته دراماتیک راه سانشاین رو از راه سری اول جدا می کنه. حالا شاید در آینده اتفاقاتی بیافته و باز هم مدرسه باز بمونه ولی در هر صورت، از یک سری این شکلی اصلاً انتظار نمی رفت که چنین بحث سنگینی رو وارد انیمه کنه و اونو تا انتها پیش ببره. دیدن گریه های چیکا و اعضای گروه تا آخرین لحظه این اپیزود ادامه داشت و من که فکر می کردم تو آخرین لحظه پدر ماری زنگ میزنه و از بسته نشدن مدرسه خبر میده ناامید از پای انیمه بلند شدم ... ! چنین اتفاقی نیافتاد.

حالا همچنان بین گروه واسه برنده شدن لاو لایو انگیزه هست. به فینال رسیدن و می خوان نام خودشونُ بر سر زبون ها جاری کنن.

باید دید روند روحیه گیری کارکترها تو ادامه چطور پیش میره. قطعاً یه کوچولو غم بین گروه به چشم می خوره ولی امیدوارم از این حس غم انگیز به نحو خوبی استفاده بشه و درامای اجباری به انیمه ورود پیدا نکنه. از نکته هایی که تو این فصل به چشم من وارد شد همین درام زیاد بود که فکر می کنم این فصل یه کوچولو زیاد دارماتیک پیش رفتیم .. امیدوارم حالا بالاخره کمی با آسودگی خاطر بیشتر اپیزودها رو بگذرونیم و لاو لایو رو برنده بشیم.





+
این قسمت ... اشک و اشک :





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد