M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

My Movie Challenge - 03 - Serenity

My Movie Challenge - 03 - Serenity  - 2005

تاریخ تماشا : 1403/02/24

ساعت تماشا :  16:00 الی 20:00




همیشه تمایل بخصوصی به سریال Firefly داشتم و متاسفانه چون دیده بودم کنسل شده، اصلاً میلی به دیدنش نداشتم. این کار رو هم به این خاطر انتخاب کردم که کمی از حسی که اون سری داره رو بتونم برداشت کنم. و البته که یکی از علت های اصلی من برای انتخاب این فیلم Nathan Fillion بوده که همیشه هر کجا می بینمش، بخاطر فیزیک و صدا و کلاً جذبه خاصی که به یک سری میده، دیدنیه. چه سریال The rookie باشه که این اواخر داشتم می دیدم و اونجا در نقش یک افسر پلیس پا به سن گذاشته (ولی تازه وارد به آکادمی) موفق می درخشه و هنوز در دست تماشای بیشتر دارم و چه هر کجای دیگه. حضورش می تونه عنصر بودن یک ستاره جذاب برای مخاطب رو تضمین کنه.

فیلم Serenity سرگرم کننده بود؛ کمی کند و کمی پراکنده ولی خب با توجه به علاقه ای که من نسبت به کارهای فضایی و این شکلی دارم، می تونستم عنصرهایی توی فیلم برای لذت بردن از سکانس ها پیدا کنم. چه سفینه های فضایی، صحنه های سی جی و طراحی لباس خدمه و عوامل موثر دیگه و چه از لحاظ داستانی که نسبتاً مناسب بود. خیلی کارهای دیگه میشه با این خدمه انجام داد ولی گمونم دیگه دوره اش سر اومده. طبیعتاً به پای خدمه آثاری مثل استارترک که جز کارهای محبوب من هست، نمی رسه ولی در نوع خودش تیم خوبی رو توی فیلم داشتیم.

روی هم رفته، شاید ارزش یک بار چک کردن رو داشته باشه ولی فیلم خاطر انگیزی نیست. (6/10)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد