M | F | S

My Favorite Stuff

M | F | S

My Favorite Stuff

My Movie Challenge - 13 - Godzilla Minus One

My Movie Challenge - 13 - Godzilla Minus One  - 2023

تاریخ تماشا : 1403/03/02

ساعت تماشا : 12:00 الی 16:00






نکته ای که متوجه شدم اینه که من خصوصاً توی خونه حس مولتی تسک بدی بهم دست میده و نمی تونم درست روی فیلم متمرکز بمونم. در صورتی که باقی فیلم های اخیری که دیدم همه خارج از خونه بودن و تونستم با تمرکز و توجه کافی ببینمشون. بهرحال با وجود نداشتن تمرکز کامل روی این فیلم، باز هم جلوه های بصری زیبای اون رو دوست داشتم؛ زبان زیبای ژاپنی مثل همیشه حس فوق العاده ای به محیط پیرامون سکانس ها میده و حتی یه جاهایی یکم عجیب غریب به گوش می رسه. داستان گروچه درونمایه ای تکراری داره ولی خب وقتی بخوایم بهش نگاه کنیم، می بینم تمام داستان ها درونمایه ای تکراری دارند و این چیز جدیدی نیست و یا چیزی نیست که بخاطرش بشه فیلم رو شماتت کرد.

روی هم رفته اونقدر هیجانی که فیلم میل داشت به من تزریق کنه رو دریافت نکردم و نسبتاً راضی بودم. فیلمی نیست که دوباره پای دیدنش بشینم و کلاً سبک و سیاقش کمی از سبک موردعلاقه من دوره. ولی خب چون دیدم منتقدین بهش نمره خوبی دادن، دلم خواست حداقل امتحانش کنم و ببینم آیا مجذوبش میشم یا نه.


درباره بازیگرها و موسیقی حرف بخصوصی ندارم و صرفاً نرمال بودند. (6/10)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد